beantwoord

Data en bellen in het buitenland

• 15 juli 2019
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik heb mijn data gewoon aan laten staan en instellingen aangepast zoals het zou moeten werken. Echter werkt mijn data niet en kan ik niks meer, ik kan niet bellen en ben niet bereikbaar, ik kan niet op internet en kan geen foto's sturen via WhatsApp. Hoe kan ik dit oplossen

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 juli 2019, 09:23

Hallo @Kimharleman, welkom op het forum. Dat is lastig, om te kijken hoe we het kunnen oplossen heb ik wel iets meer informatie nodig. Werkte het in Nederland wel en ben je wel verbonden met een netwerk in het buitenland? Ik zie al een paar gegevens op je forumprofiel staan, kan je daar naast het 06-nummer en de postcode ook het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN invullen? Als er geen eigen vakje voor is kan dit ook bij "Extra informatie". Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kimharleman, welkom op het forum. Dat is lastig, om te kijken hoe we het kunnen oplossen heb ik wel iets meer informatie nodig. Werkte het in Nederland wel en ben je wel verbonden met een netwerk in het buitenland? Ik zie al een paar gegevens op je forumprofiel staan, kan je daar naast het 06-nummer en de postcode ook het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN invullen? Als er geen eigen vakje voor is kan dit ook bij "Extra informatie". Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Kimharleman, ik heb nog geen reactie van je gezien en ik zie de gevraagde gegevens nog niet op je profiel staan. Kan ik hierin nog iets voor je doen?
Ondertussen naar een andere provider gegaan
Reputatie 8
Badge +11
Dat vind ik jammer om te lezen, ik wilde je graag helpen hiermee maar ik heb de kans nu niet gekregen 🙁
Als we toch nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we staan voor je klaar.

Reageer