beantwoord

Buitenlandbundel werkt niet

• 23 december 2013
  • 1 reactie
  • 1408 keer bekeken

Inmiddels de 2e databundel afgeloten en wederom weer geen internet in het buitenland.
4 weken geleden een bundel genomen in Belgie en er werkelijk geen enkele kb van kunnen gebruiken.
En dan merk je hoe afhankelijk je ben van internet.
Het antwoord op mijn EU 50 MB AAN kwam na iets van 2 dagen ... toen was ik al weer thuis.

Nu schrijf ik dit in Berlijn.
IIk dacht slim te zijn door de bundel al thuis te activeren. Via SM en via internet. Geen bevestiging niets.
Dan vanuit Berlijn een stuk of 3 sms-en. Nog steeds niets.
En wederom een hoop ongemak omdat ik geen internet heb.

Het gekke is dat ik af en toe het H - je en het 3G - je symbool wel zie reageren. Er komt dus wel iets binnen maar wat weet ik niet.
uiteraard heb ik gsm aan en uit gedaan. Gezocht naar mobiele aanbieder, of een aanbieder aangewezen.

Ik ben zo enorm afhankelijk van goed functionerende internet in Nederland en in het buitenland dat ik hier echt hopeloos van wordt.
Speciaal Telfort genomen omdat het een dochter is van KPN
Ik ben echt niet blij... en iedereen snap dan wel dat ik eigenlijk iets anders zou willen zeggen.
icon

Beste antwoord door Denise 24 december 2013, 13:52

Welkom op het forum Gribel,

Klopt het dat je dit probleem ook kenbaar hebt gemaakt via onze Facebook pagina? Ik heb namelijk net op jouw bericht gereageerd en kijk graag met je mee. Het is natuurlijk een vervelende situatie en ik ga graag samen met jou opzoek naar een oplossing.

Graag ontvang ik jouw gegevens via een privébericht op Facebook. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag!

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Gribel,

Klopt het dat je dit probleem ook kenbaar hebt gemaakt via onze Facebook pagina? Ik heb namelijk net op jouw bericht gereageerd en kijk graag met je mee. Het is natuurlijk een vervelende situatie en ik ga graag samen met jou opzoek naar een oplossing.

Graag ontvang ik jouw gegevens via een privébericht op Facebook. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag!

Denise

Reageer