Heb een (zeer oude) Samsung SGH C270 van Telfort met prepaid. Probleem maand geleden: kan niet meer bellen. 'Oplossing': nieuwe sim-kaart. Wachten tot ik die bestellen kon. Ingebouwd. Probleem: SP-blokade. 'Oplossing': unlock-code. Nieuw probleem: kan niet meer gebeld worden (kan wel weer bellen). Ook nog steeds het probleem: kan mijn gegevens en buitenlandblokkade niet wijzigen. Krijg weliswaar telkens een sms van Telfort "alles is aangepast", maar er blijkt achteraf dat er niets gewijzigd is! Drie lange chats in de afgelopen tijd leverden telkens slechts als antwoord de 'oplossing' die ik vooraf al wist, en de melding: "bij ons zien we geen probleem". Maar er wordt niets opgelost. Kan dan niemand helpen?
icon
Beste antwoord door Cindy - Telfort 3 maart 2018, 15:06
Hoi Ton, wat een vervelend probleem. Ik zie dat je gechat hebt met mijn collega en die heeft geadviseerd om telefonisch contact op te nemen om zo met onze Technische Dienst in contact te komen. Hebben zij aangegeven dat ze niets kunnen vinden?
Bekijk reactie