beantwoord

Buitenland verbruikslimiet weer aanzetten

• 7 mei 2019
  • 11 reacties
  • 354 keer bekeken

Ik heb per abuis mn limiet uitgezet, maar hoe krijg ik dit weer zsm ongedaan gemaakt?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 juni 2019, 11:10

Dag @Fietsbel1705. Dit topic was me eventjes aan de aandacht ontsnapt, waarvoor mijn excuses. Wel heb ik reactie vanuit onze backoffice. Wanneer je de verbruikslimiet voor mobiel internet in het buitenland, kun je die weer aanzetten door 'AAN' te sms'en naar 1330. Je verbruikslimiet gaat automatisch weer aan bij aanvang van je nieuwe factuurperiode.
Bekijk reactie

11 reacties

Het gaat om mn buitenland limiet van €60,50
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Fietsbel1705. Van harte welkom hier. Ik heb direct voor je gekeken, maar zie zo geen mogelijkheid om de limiet weer voor je aan te zetten. Wil je eens proberen om NEE te sms'en naar 1330? Daarmee zou je de limiet weer aan moeten kunnen zetten. Ik hoor graag of het is gelukt.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Fietsbel1705. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het met de tip die ik eerder gaf gelukt om je limiet weer aan te zetten?
Nee, helaas werkt dit niet... ik weet nog steeds niet, hoe dit kan worden opgelost. Mn nwe termijn is ingegaan, ga er dus vanuit dat eea nu weer uit is. Alleen is dit niet duidelijk/goed te zien.....
Reputatie 8
Badge +9
De limiet gaat hoe dan ook na twee factuurperiodes automatisch weer aan. Ik heb daarom nog even navraag voor je gedaan en heb vanuit de organisatie teruggekregen dat je de limiet weer kunt aanzetten door 'AAN' te sms'en naar 1330. Het klopt dus ook dat 'NEE' sms'en niet werkte. 🙈
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Fietsbel1705. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ben benieuwd of het inmiddels is gelukt. ☺
Hi! Ik had al gereageerd mr blijkbaar is dat niet goed doorgekomen... mr helaas is het niet gelukt op deze manier. Gelukkig trad de nwe maand kort erna weer in en is alles weer glad getrokken

Vind het wel waardeloos dat je het wel aan kan zetten mr op geen enkele manier meer uit 😢
Reputatie 8
Badge +9
Wat raar dat dit ook niet werkt, @Fietsbel1705. Het zou wel mogelijk moeten zijn om de limiet ook weer zelf aan te zetten. Ik heb het voor je doorgezet naar de backoffice. We gaan het dus uitzoeken. Als ik meer weet, dan deel ik dat hier in het topic.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Fietsbel1705. Dit topic was me eventjes aan de aandacht ontsnapt, waarvoor mijn excuses. Wel heb ik reactie vanuit onze backoffice. Wanneer je de verbruikslimiet voor mobiel internet in het buitenland, kun je die weer aanzetten door 'AAN' te sms'en naar 1330. Je verbruikslimiet gaat automatisch weer aan bij aanvang van je nieuwe factuurperiode.
Hi! Ik had dit ook geprobeerd, maar kreeg helaas een foutmelding. Ook dat werktw (toen) niet.

ik heb van alles geprobeerd maar kreeg bij alles dat dit niet werkte helaas!

Reputatie 8
Badge +9
Bedankt voor het sturen van de screenshot, @Fietsbel1705. Vreemd dat je geen sms'je kreeg nadat je 'AAN' had ge-sms't naar 1330. Ik ben zelf nu toch ook wel heel erg benieuwd hoe de vork in de steel zit. Ik heb weer navraag gedaan en deel het hier als ik meer weet!

Reageer