beantwoord

Buitenland bundel

• 21 december 2015
  • 6 reacties
  • 552 keer bekeken

Ik ben enkele weken op Kreta en activeer elke week een Nw Internet bundel van 5 euro wat 3 weken goed werkte. Alleen de laatste anderhalve week doet hij het niet meer. Afgelopen zaterdag net weer een bundel geactiveerd maar het lukt dus niet meer. . .
icon

Beste antwoord door jimny 21 december 2015, 18:42

Je kunt een gratis Sms sturen met de tekst INTERNETBUNDEL EU AAN naar 1255
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Ik ben enkele weken op Kreta en activeer elke week een Nw Internet bundel van 5 euro wat 3 weken goed werkte. Alleen de laatste anderhalve week doet hij het niet meer. Afgelopen zaterdag net weer een bundel geactiveerd maar het lukt dus niet meer. . .

Is het inmiddels gelukt Elly via een smsje
Reputatie 8
Badge +18
Ik ben ook in Griekenland en ik heb INTERNETBUNDEL EU ANN naar 1255 gestuurd maar geen data!

Je hoort een sms te ontvangen met de bevestiging en anders even kijken in mijn telfort mobiel of de bundel aanstaat

Ik heb ontvangen "Beste klant, uw 100 MB EU bundel is succesvol geactiveerd."

Mooi zo die 100 Mb is 7 dagen geldig
Ik ben ook in Griekenland en ik heb INTERNETBUNDEL EU ANN naar 1255 gestuurd maar geen data!

Je hoort een sms te ontvangen met de bevestiging en anders even kijken in mijn telfort mobiel of de bundel aanstaat

Ik heb ontvangen "Beste klant, uw 100 MB EU bundel is succesvol geactiveerd."
Reputatie 8
Badge +18

En je moet ook roaming aanvinken als je zeker bent dat de bundel geactiveerd is

http://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/buitenlandbundels.htm
Reputatie 8
Badge +18
Je kunt een gratis Sms sturen met de tekst INTERNETBUNDEL EU AAN naar 1255

Reageer