beantwoord

Buitenland blokkade

• 13 juli 2019
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

ik wil graag sms ontvangen in het buitenland. ik denk dat ik dan de gehele buitenland blokkade opgeheven moet worden. als dat zo is, dan wil ik dat dat deze blokkade opgeheven wordt. want ik kan het helaas niet zelf regelen via mijn telfort. ook wil ik mijn voicemail tegelijkertijd opheffen. ik wil geen voicemail berichten ontvangen. graag verneem ik van u of dat spoedig geregeld kan worden.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 juli 2019, 09:47

Goedemorgen @ahmedmerhaba, ik heb je vorige week nog gesproken via een privébericht. Ik heb contact opgenomen met de Technische Dienst en zij hebben de blokkade eraf gehaald, die voor mij niet zichtbaar was maar nog wel aan stond. Sinds ik je dit heb laten weten, heb ik niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is, en dat je verbinding sinds dien werkt.

Mocht je nog wel vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @ahmedmerhaba, welkom op ons forum. Ik begrijp dat je problemen hebt met de verbinding in het buitenland, dat is niet fijn. Ik kijk graag voor je na hoe we dit kunnen verhelpen!

Het gaat alleen om het ontvangen van een sms terwijl je in het buitenland bent, begrijp ik. Ben je wel verbonden met een netwerk? En weet je of bellen of internetten wel lukt?
Ik heb ook alvast naar de instellingen gekeken. De verbinding in het buitenland is niet geblokkeerd, dus dat staat goed. Verder zie ik dat het ontvangen van smsjes aan staat, het versturen staat uit. Is dat ook de bedoeling? Heb je je telefoon al even helemaal uitgeschakeld en opnieuw opgestart? Ik raad je ook aan om de instellingen van je toestel na te kijken, dat kan je gemakkelijk via deze pagina doen. Laat je weten hoe het is gegaan?
Beste Alexandra,

Momenteel ben ik op vakantie in Turkije en ik heb dus geen verbinding met het mobiele netwerk.
Graag zou ik willen dat de blokkade opgeheven wordt. Via mijn telfort is me dat niet gelukt. Er wordt ook verwezen naar de klantenservice. Vandaar mijn reactie op het forum. Ik heb de telefoon uit en ingeschakeld... er is niets veranderd. nog steeds geen ontvangst.
Als je voor mij de volgende acties zou willen ondernemen zou dat heel erg mooi zijn:
1. voicemail geheel blokkeren.
2. buitenland blokkade voor binnenkomende oproepen opheffen
3. sms berichten ontvangen in het buitenland inschakelen
4. sms berichten versturen blokkeren.

Vriendelijke groet,

Ahmet Yilmaz
Reputatie 8
Badge +11
@ahmedmerhaba Dankjewel voor de extra uitleg. Voor de duidelijkheid, zodat ik zeker weet dat ik je goed begrijp: het gaat alleen om gebeld kunnen worden en sms kunnen ontvangen. Wil je internet in het buitenland niet kunnen gebruiken?

Er staat geen blokkade op je verbinding in het buitenland, maar wel op bellen in het buitenland. Dat wil ik voor je aanpassen. Kan je voor mij je geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer toevoegen aan je profiel? Als je dat doet bij 'Extra informatie', zijn ze alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Ik wil je ook vragen om de instellingen in je toestel na te kijken, dat kan je gemakkelijk doen met de link die ik in mijn vorige reactie meestuurde.

Voicemail kan je uitzetten door te bellen of via sms. Ik kan het niet zelf voor je uitschakelen. Hier zie je alle mogelijkheden op Voicemail uit te schakelen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ahmedmerhaba, ik ontving je privébericht met de gegevens en uitleg. Ik begrijp dat je vooral bereikbaar wilt zijn. Ik heb de instellingen voor je aangepast! Zo gauw je je telefoon volledig opnieuw hebt opgestart, moet de verbinding het doen. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @ahmedmerhaba, ik heb je vorige week nog gesproken via een privébericht. Ik heb contact opgenomen met de Technische Dienst en zij hebben de blokkade eraf gehaald, die voor mij niet zichtbaar was maar nog wel aan stond. Sinds ik je dit heb laten weten, heb ik niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is, en dat je verbinding sinds dien werkt.

Mocht je nog wel vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag van je.

Reageer