beantwoord

buiten nederland geen bereik

• 13 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
laatste 4 weken diverse keren in het buitenland geweest en ondanks alle tips en adviezen die ik hier op het forum tegen kwam geen bereik en niet kunnen registreren , in mijn telfort alle blokkades uitgezet , diverse toestellen gebruikt , toestel op 3G gezet opnieuw opstarten niets mocht baten ,blijft nog een optie open en dat is een nieuwe simkaart , in september ga ik voor een langere periode naar het buitenland en moet absoluut bereikbaar zijn , werkt het voor die tijd niet dan kan ik niets anders dan overstappen naar een andere provider 😞 en dat zou jammer zijn want ik ben voor de rest tevreden wat telfort betreft , ik ben benieuwd of een nieuwe simkaart de oplossing was voor anderen.
gr Ger
klant# :6295806
icon

Beste antwoord door GerBrwr 21 augustus 2017, 13:14

vandaag voor het eerst de grens over en heb nu gewoon verbinding 😃 , het lijkt er dus op dat zelf blokkades uitzetten op mijn telfort niet werkt , dit moet dus iemand van telfort doen , mogelijk een oplossing voor velen die hetzelfde probleem ondervinden.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@GerBrwr Je hebt al meerdere toestellen getest en met geen enkel toestel werkt het. Je kan dan sowieso een probleem met het toestel uitsluiten.
Je hebt in het buitenland ook meerdere netwerken geprobeerd?

Logisch ga je denken de simkaart aangezien er ook geen blokkades actief staan.
Je huidige simkaart is dat al een oudje?
Is het een 3-1 simkaart of is het een oudje en in het verleden al eens geknipt?
Ervaar je in Nederland ook problemen met het netwerk? Zoals traag internet, moeilijk tot stand brengen van gesprekken, afgebroken gesprekken, netwerk wat weg valt etc?
Reputatie 1
Badge
simkaart is 3in1 deze heb ik in juli ontvangen na verlenging van mijn abbo, Ja ik heb alle netwerken geprobeerd ook de 2G , geen problemen in NL
Reputatie 1
Badge
contact gehad met medewerker Telfort , deze heeft mijn instellingen gecheckt en ondanks dat ik alle blokkades had uitgezet stond er toch een op "AAN" wat wel heel vreemd is , deze medewerker heeft ook deze uitgezet en ik ontving voor het eerst een SMS dat mijn instellingen gewijzigd waren , dus zelf het e.a. instellen werkt dus niet als je geen bevestiging ontvangt via een SMS , misschien dat dit het probleem is waar velen mee te kampen hebben , zodra ik deze week de grens over ben geweest laat ik weten of het eindelijk werkt 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo GerBrwr, en? Werkt het? Laat ons niet langer in spanning. 🙂
Reputatie 1
Badge
vandaag voor het eerst de grens over en heb nu gewoon verbinding 😃 , het lijkt er dus op dat zelf blokkades uitzetten op mijn telfort niet werkt , dit moet dus iemand van telfort doen , mogelijk een oplossing voor velen die hetzelfde probleem ondervinden.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en fijn dat je weer verbinding hebt! :)
Waarschijnlijk was de blokkade genaamd 'Dekking in het buitenland' actief. Het klopt inderdaad dat deze niet terug te zien is in Mijn Telfort. Ik zal je feedback in ieder geval intern aankaarten.
Wat fijn dat 't bij jou wel werkt! Bij mij nog steeds niet 🤔 maar ik ga ook 's mijn simkaart in 'n ander toestel doen. Kijken óf 't aan mijn toestel ligt of toch ergens anders aan.
Hoop dat ik ook snel geholpen kan worden.
Veel plezier ermee!
Reputatie 8
Badge +16
@Ingridcl,

Ik zie bij jou geen blokkades actief. Heb je je simkaart nog in een ander toestel kunnen testen?

Reageer