beantwoord

Biedt Telfort 4G in het buitenland aan?

• 5 oktober 2017
  • 83 reacties
  • 9632 keer bekeken

Toon het eerste bericht

83 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Telfort moet zich schamen als dochterbedrijf van kpn dat ze nog geen 4g aanbieden in het buitenland.
Mijn vrouw met haar goedkope Ben abonnement heeft wel een goede stabiele 4g verbinding.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi ruud68, ik kan mij voorstellen dat je baalt dat we nog geen 4G hebben. We werken er hard aan en streven ernaar om het dit jaar nog aan te kunnen bieden.

In ieder geval begrijp ik dat de verbinding nu niet optimaal is. Heb je al geprobeerd om handmatig een provider te zoeken. Je toestel vast te zetten of 3G en regelmatig het toestel uit en aan te zetten? Dat wil nog wel eens voor verbetering zorgen.
Reputatie 2
Badge +2
De 3g/h+verbinding hier in de Costa Brava werkt tot nu toe gewoon goed dat is in b.v Duitsland waardeloos
Ik wilde alleen even zeggen dat er allang 4g had moeten zijn,zeker als dochterbedrijf van het grootste telecom bedrijf van Nederland.
Reputatie 3
Goed om te horen @ruud68, dat het aan de Costa Brava goed werkt. Met zoveel problemen die er worden gemeld zijn positieve berichten altijd welkom.

Natuurlijk had het allang 4G moeten zijn. Maar de praktijk van vandaag is, dat in delen van Europa er zelfs nauweiijks 3G ter beschikking is, waarbij Duitsland en Frankrijk de kroon lijken te spannen. En daarvoor moet Telfort zich heel, heel diep schamen. En KPN ook!
Reputatie 8
Badge +11
Daar ben ik het mee eens. Fijn om te lezen dat het aan de Costa Brava wel goed gaat. Nog een fijne tijd daar.
Niet te geloven, sinds vandaag (26.09.2018) is er 4G in Duitsland.

Het heeft veel te lang geduurd, maar goed het is er.

Netwerk: O2.de
Type: 4G
Roaming: Ja

Reputatie 8
Badge +11
Hi Willem, 4G is er nog niet helemaal, er wordt nog aan gewerkt. Dat je het al wel ziet geeft aan dat de werkzaamheden vruchten afwerpen :)
In dit topic staat de meest recente update hierover: Hier uw internet buitenland ervaringen aub!!!!

Reageer