beantwoord

Bezwaarschrift

• 11 september 2018
  • 13 reacties
  • 688 keer bekeken

Hallo graag wil ik een bezwaarschrift indienen voor een hoge telefoonrekening van niet gemaakte kosten. Kan ik mijn bezwaar schrift naar een email adres toe sturen??
Graag zie ik een reactie tegemoet waar mijn bezwaarschrift naar toe kan.

Met vriendelijke groet,
Nouschka Lemmers
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 12 september 2018, 18:34

Heb je zélf gebeld (de beller) of ben jij diegene die gebeld is (de gebelde)?
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Nouschka91, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je graag bezwaar wilt maken op de hoge kosten. Ik ben dan ook even in jouw aansluiting gedoken om te kijken wat we het beste kunnen doen. Want ik begrijp goed dat je baalt van de kosten. Ik zie dat de kosten zijn ontstaan door twee telefoontjes die je hebt aangenomen. Deze zijn beide op 10 september geweest. Kan het zijn dat de persoon die jou belde ergens buiten Europa zit? Ik zie namelijk een aangenomen oproep vanuit Zone 4. Het zit namelijk zo, als je een oproep beantwoord uit een andere zone, dan brengt dat kosten met zich mee. Die kosten vind je terug op de website onder Zone 4.
Hallo Bart,

Bedankt voor de reactie. Interessant, mijn partner belde vanochtend eerst met de klantenservice en vertelde me dat ik moet hebben gebeld terwijl ik in de eurotunnel zat. Dit was niet het geval vandaar het plan van het bezwaarschrift. Wat u verteld over gisteren, toen heb ik enkel contact gehad met Nederlandse nummer van mensen die zich in Nederland bevonden gisteren. Ik begrijp dus niet hoe dit kan? Is het mogelijk om te laten zien om welke nummers het zou gaan? Of iets dergelijks? Mijn inziens gaat er in ieder geval iets fout omdat er schijnbaar verschil zit tussen de ‘ gemaakte telefoontjes’ en de daadwerkelijk door mij gemaakte telefoontjes.
graag zie ik uw reactie tegemoet

met vriendelijke groet,
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap het, de kosten zijn ook niet niks. Ik ben er nog even weer ingedoken. Ik zie inmiddels vier gesprekken die vanuit zone 4 zijn aangenomen. Deze zijn gepleegd op 10-09-2018 om 08.30 & 09.12 uur en 11-09-2018 om 08.53 en 09.41 uur. Allemaal van hetzelfde nummer. Kun je deze gesprekken achterhalen in jouw telefoon?
Deze nummers zijn niet van mij! staan niet in mijn telefoon en heb ik zelf absoluut niet mee gebeld! ik vrees dat mijn telefoon is gehackt 😮. wat moet ik nu doen???
Ik kom vannacht weer in Nederland aan. Nu aangifte doen bij de politie in het buitenland? en verder?? kan het nummer geblokkeerd worden bijvoorbeeld? of überhaupt alle buitenlandse nummers??
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel gek, je bent niet gebeld op die tijdstippen? Helemaal geen telefoontjes aangenomen? Het zijn een aantal gesprekken die variëren van 15 minuten tot een half uur. Het is overigens geen buitenlands nummer, maar een Nederlands mobiel nummer. Het nummer eindigt op 548, deze komt je helemaal niet bekend voor?
Oké, een aantal dingen lijken nu duidelijker te worden. Het nummer is waarschijnlijk mijn nummer, ik heb inderdaad op die tijden gebeld. Maar ik bevond me ten tijde van de telefoongesprekken op het vaste land in de stad Londen, UK. Hoe kan het dat jullie dit interpreteren als een telefoontje aangenomen vanuit een zone 4 land???
Reputatie 8
Badge +17
Heb je zélf gebeld (de beller) of ben jij diegene die gebeld is (de gebelde)?
Ik ben de gebelde op die 4 momenten
Blijft mijn vraag staan. Naar welk email adres kan ik mijn bezwaarschrift toesturen?
Je kunt de reactie van Bart afwachten hoe nu verder?
Dat lijkt mij eerst beter?

Maar je kunt een klacht neerleggen bij Telfort.

Klacht indienen bij Telfort
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Nouschka! Ik neem je topic van mijn collega over, omdat hij op vakantie is, dus ik help je graag verder. En ik heb goed nieuws! 🙂
Ik zie dat dit probleem als storing is aangemeld, en het is inmiddels opgelost. Je hoort binnen de EU niet te betalen voor gebeld wórden, en dit was dus een storing in een systeem bij ons. Dit is inmiddels verholpen, en de kosten worden op diezelfde factuur vergoed, zodat je daar (zoals het hoort) niets voor betaalt. Het aanmaken van een klacht is daarom niet nodig, dit wordt automatisch opgelost.
Hallo Alexandra, bedankt voor de reactie. Fijn dat het zo opgelost is. Een klacht aanmaken is nooit de intentie geweest, enkel bezwaarschrift indien voor de “gemaakte kosten”.
Ik kijk uit naar de herziene factuur aan het einde vd factuur periode.
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan! En ik begrijp het, logisch ook dat je iets wilt doen aan 'gemaakte kosten' die niet terecht zijn. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer