beantwoord

Beperkte service buitenland

• 6 mei 2018
  • 9 reacties
  • 434 keer bekeken

Goedemorgen, gisteren in Madrid aan gekomen.
Waarschijnlijk heb ik een blokkade buitenland op mijn Abb.?
Is het mogelijk dar jullie deze eraf halen?
Hoor het graag.
Mvg, Sonja
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 9 mei 2018, 19:44

Hi Son2408,

Dank je wel voor het aanvullen van je gegevens! Ik heb even in je instellingen gekeken en zag inderdaad dat er een blokkade stond op ingaande en uitgaande gesprekken tijdens roaming, deze heb ik er nu af gehaald. Wel heel erg vervelend dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je telefoon tijdens je bezoek aan Madrid. Vanaf nu zou het moeten werken! Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Son2408, dat is erg vervelend inderdaad! Zou je je profiel willen aanvullen met je 06-nummer? Dan kan ik even voor je kijken of er blokkades op staan. Ook zou ik je adviseren, wanneer er geen blokkades op blijken te staan, om even in de toestelhulp te kijken hoe je handmatig een netwerk kunt selecteren. Ik wacht je reactie af!
rozemarijn,
Bedankt voor je reactie.
Mijn tel nummer ingevuld.
Jouw tip van toestel hulp geprobeerd. Is niet gelukt.
Ondertussen ben ik weer in NL.
Maar ik ga dit jaar nog een keer naar buitenland(europa).
Dan zou ik graag wel gebruik willen maken van mijn telefoon.
Gr. Sonja
Reputatie 3
Badge +4
Hi Son2408,

Dank je wel voor het aanvullen van je gegevens! Ik heb even in je instellingen gekeken en zag inderdaad dat er een blokkade stond op ingaande en uitgaande gesprekken tijdens roaming, deze heb ik er nu af gehaald. Wel heel erg vervelend dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je telefoon tijdens je bezoek aan Madrid. Vanaf nu zou het moeten werken! Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Hallo Telfort,
Ben Nu weer in het buitenland.
en GEEN service!
Graag reactie!!!
Met vriendelijke Sonja
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Sonja, dat meen je niet. Je krijgt helemaal geen verbinding? Zou je jouw toestel eens vast willen zetten op 3G. Handmatig een netwerk zoeken en zet regelmatig het toestel uit en weer aan. Geeft dat verbetering? Krijg je daarna verbinding? En ook hoor ik nog wel graag in welk land je zit.
Ja helaas, meen ik.
ik heb je advies aan uit en 3g aan gehouden.
Helaas geen verbetering. Ik zit nu ook weer in Spanje.

Reputatie 8
Badge +11
Wat gek inderdaad. Dit komt mij zo ook niet bekend voor. Ik wil graag nog een ding testen. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Krijg je dan wel verbinding? Zo niet, dan ga ik contact voor je zoeken met de Technische Dienst. Ik ben benieuwd.
Bart, geprobeerd sim in andere telefoon. Ook geen service 😞.
Zit nu op vliegveld terug naar NL.
Reputatie 8
Badge +11
O, we zijn al te laat dus, dat maakt het wel lastig om nog contact te zoeken met de Technische Dienst. Zij kunnen veel meer als je op locatie zit. Ga je binnenkort nog weer naar het buitenland? Of misschien beter gezegd, wil je mij een bericht sturen als je naar het buitenland gaat weer? Dan kan ik vast actie ondernemen.

Reageer