beantwoord

Bellen, smsen werkt niet in Rusland

• 9 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 302 keer bekeken

In juni ben ik in Rusland geweest geen bereik met mijn gsm netwerk selecteren niet mogelijk. Ter plaatse veel contact gehad met de helpdesk. Die sturen uiteindelijk onderstaand bericht. Dat werkt dus niet. Informatie over een oplossing en oorzaak blijft uit.

code:
Allereerst onze excuses dat er tijdens het telefoongesprek geen contact is opgenomen met onze technische afdeling. Momenteel zijn er roaming problemen in het buitenland. Wij doen onze uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. 

Mocht uw klacht nog actueel zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn om te bellen met onze klantenservice, vanuit buitenland te bereiken via +31887650200. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur. Vervolgens kan er contact worden opgenomen met onze technische afdeling om enkele testen te kunnen uitvoeren.

Dat bellen, dat kan dus niet, aangezien je geen netwerk kunt selecteren. Hebben meer mensen dit probleem in Rusland, Hoe kunnen we telfort motiveren dit probleem op te lossen. Want na telefonisch contact geven ze aan, dat het niet op te lossen is....

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 augustus 2018, 11:07

Hoi the1kevmaster, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je een tijdje terug in Rusland geen netwerk kon selecteren. Dat is niet fijn. Helemaal omdat het niet opgelost kon worden. Dat is erg spijtig natuurlijk. Nu valt Rusland buiten Europa helaas. Heb je alle providers handmatig geprobeerd? Toestel regelmatig uit en aan? Het is nu denk ik een beetje mosterd naar de maaltijd, maar wellicht voor volgende keer.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi the1kevmaster, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je een tijdje terug in Rusland geen netwerk kon selecteren. Dat is niet fijn. Helemaal omdat het niet opgelost kon worden. Dat is erg spijtig natuurlijk. Nu valt Rusland buiten Europa helaas. Heb je alle providers handmatig geprobeerd? Toestel regelmatig uit en aan? Het is nu denk ik een beetje mosterd naar de maaltijd, maar wellicht voor volgende keer.
Beste Bart, uiteraard alles geprobeerd. Voorgaande 10 jaar ondervond ik geen problemen in Rusland met hetzelfde nummer en toestel, waarom nu wel? Ik moet toch overal ter wereld als ik bereik heb kunnen bellen?
Reputatie 8
Badge +11
Dat meen je niet. Dat is niet fijn. Je moet zeker bereik kunnen hebben. Welke providers heb je geprobeerd? Je zou namelijk contact moeten kunnen krijgen met: LCC, MegaFon, PJSC of VimpelCom? Ben je nog steeds in Rusland? Zo ja, hoe lang blijf je daar nog?

Reageer