beantwoord

Bellen naar mobiel nummer vanuit Griekenland lukt niet

• 28 juni 2019
  • 10 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 1
Het lukt me vanuit Griekenland via Wind wel om te bellen naar een vast nummer, maar niet naar een mobiel nummer. "Unauthorized connection". Hoe kan ik dat oplossen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door HansH35 29 juni 2019, 10:38

Probleem opgelost. Mijn zoon heeft zijn mobiel uit en aangezet en nu lukt het bellen weer. Lag dus aan zijn kant.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Probeer het volgende eens 0031 6 etc
Reputatie 1
Helaas... Zelfde probleem als met +31
Reputatie 8
Badge +9
Dag @HansH35. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om vanuit Griekenland naar een 06-nummer te bellen. Het is wel apart, want zo te lezen is er wel degelijk verbinding. Krijg je die melding (unauthorized connection) bij meerdere 06-nummers? Wil je dat eens testen? Je zou je toestel eens vast kunnen zetten op 3G. Wil je dat eens proberen?
Reputatie 1
Dank je Natasja. 4g of 3g maakt niets uit. Een ander 06 nummer geprobeerd, die doet het wel... Ligt dus mogelijk aan dat ene nummer. Kunnen jullie dus niets aan doen lijkt me.. Rest doet het immers wel.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @HansH35 ,
het kan zijn dat degene die jij wilt bellen (per abuis) jouw nummer geblokkeerd heeft, waardoor je er niet door komt. Je zou via WhatsApp eens kunnen proberen contact te leggen met dat nummer of via een SMS.
Reputatie 1
Bedankt voor de suggestie. Zal het checken. Maar hem met het toestel van mijn vrouw bellen lukt ook niet...
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @HansH35
Daar geldt dan misschien hetzelfde voor.???
Reputatie 1
Probleem opgelost. Mijn zoon heeft zijn mobiel uit en aangezet en nu lukt het bellen weer. Lag dus aan zijn kant.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @HansH35. Mooi dat het weer werkt, nadat je zoon zijn toestel volledig uit en weer aan heeft gezet. Soms kan het zo simpel zijn. ☺ Een fijne vakantie nog!
Reputatie 1
👍👍👍

Reageer