beantwoord

Bellen in het buitenland

  • 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 412 keer bekeken

Hallo TelfortsterDeborah,

Wij gaan begin december 2018 naar Aachen en wij hebben in het verleden dezelfde Problemen gehad als bovenstaande Dame, Kunt U mij 'zeggen' hoe wij dit met mijn MOBIELE abonnement bij U kunnen Voorkomen, Was het niet zo dat ik dan een Extra Abonnement zou MOETEN aanschaffen???Uw Hulp in deze wordt door mijn man Jacques van Leeuwen en mij, Miriam van Leeuwen-Dragtsma Hogelijk gewaardeerd!Bij Voorbaat dank!Fijne Avond!

Admin: reactie afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 november 2018, 15:54

Hallo Miriam, welkom op het Telfort forum! Aachen ligt in Duitsland en sinds 1 mei 2017 kan je in de rest van de EU gebruik maken van je bundels zoals je hier in Nederland ook doet. Je hoeft dus helemaal niets te doen en jullie kunnen de abonnementen daar gewoon gebruiken :)
Zie ook deze pagina op onze website, bij het kopje 'Binnen de EU op vakantie'.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Miriam, welkom op het Telfort forum! Aachen ligt in Duitsland en sinds 1 mei 2017 kan je in de rest van de EU gebruik maken van je bundels zoals je hier in Nederland ook doet. Je hoeft dus helemaal niets te doen en jullie kunnen de abonnementen daar gewoon gebruiken :)
Zie ook deze pagina op onze website, bij het kopje 'Binnen de EU op vakantie'.

Reageer