beantwoord

Bellen en gebeld worden in Duitsland

• 16 januari 2014
  • 1 reactie
  • 1811 keer bekeken

Regelmatig ben ik te Duitsland voor korte bezoekjes, van een paar uurtjes tot een gehele dag. Nu blijkt dat ik niet kan bellen en/of gebeld kan worden. Tevens lees ik dat de buitenlandbundel 7,50 Euro kost voor maximaal 7 dagen ... hetgeen voor mij geen optie is. Wat is in deze de mogelijke oplossing?
icon

Beste antwoord door Denise 16 januari 2014, 14:54

Welkom op het forum Rianne.Schepers!

Je geeft aan dat niet kunt bellen in het buitenland en ook niet gebeld kunt worden. Kun je aangeven wat voor melding je krijgt te horen? Heb je wel voldoende bereik op het moment dat je belt?
Wellicht is er een blokkade actief, ik kijk dit graag voor je na. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres sturen via een privébericht?

Wij bieden alleen de huidige buitenlandbundel aan. Afhankelijk van hoeveel je belt kun je kijken of het aantrekkelijk is om deze bundel aan te schaffen of niet.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Rianne.Schepers!

Je geeft aan dat niet kunt bellen in het buitenland en ook niet gebeld kunt worden. Kun je aangeven wat voor melding je krijgt te horen? Heb je wel voldoende bereik op het moment dat je belt?
Wellicht is er een blokkade actief, ik kijk dit graag voor je na. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres sturen via een privébericht?

Wij bieden alleen de huidige buitenlandbundel aan. Afhankelijk van hoeveel je belt kun je kijken of het aantrekkelijk is om deze bundel aan te schaffen of niet.

Denise

Reageer