beantwoord

Belkosten in rekening gebracht buitenland bij GEEN connectie

Theo v Zuiden
Zijn er meer mensen die belkosten in rekening gebracht krijgen terwijl er GEEN contact is geweest.
Telefoon gaat aan de andere kant over:
-er word NIET opgenomen
-geen voice mail
-geen bericht NIET bereikbaar

Toch brengt men €1,53 in rekening en de klantenservice DOET er NIKS mee.

Leuke manier om de winst op te krikken!!!!
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 13 februari 2018, 15:49

Hallo Theo, welkom op het forum! Ik kan je verzekeren dat dit geen manier is voor ons om de winst op te krikken.
Er is is naar het buitenland gebeld en daadwerkelijk ook connectie geweest vandaar dat er €1,53 in rekening is gebracht.
Wij kunnen hier verder inderdaad niks aan doen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bekijk reactie

9 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Theo, welkom op het forum! Ik kan je verzekeren dat dit geen manier is voor ons om de winst op te krikken.
Er is is naar het buitenland gebeld en daadwerkelijk ook connectie geweest vandaar dat er €1,53 in rekening is gebracht.
Wij kunnen hier verder inderdaad niks aan doen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Theo v Zuiden
Hoi Stefan,
Zoals ik al schreef is er GEEN connectie geweest.
Na te gaan hoelang er gebeld is (6 seconde om precies te zijn).
Het andere land is in deze Australië met een tijdsverschil van 10 uur.
Het was daar half 5 in de morgen dusssssss????
Aangegeven ik belde per ongeluk er is geen contact geweest en Telfort berekend gewoon voor NIKS €1,53.
Heel vaag, onbehoorlijk en verrijkend!!!
Uiteindelijk gaat het mij niet om die euries maar om het principe
Dit kan niet waar zijn!!!!!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Theo, volgens ons systeem is er minder dan een minuut contact geweest. Kun je een screenshot plaatsen waarop kan worden aangetoond dat er geen connectie is geweest?
Je kunt dit via onderstaand stappenplan doen.

1. Ga naar je bellijst en kies voor recent.
2. Scroll door je bellijst naar het nummer dat je hebt gebeld. Dit heeft plaatsgevonden op 3 februari 2018.
3. Druk op het cirkeltje rechts met de 'i' er in weergegeven naast de datum.

Je krijgt dan te zien hoe laat je de oproep hebt gedaan en hoelang deze duurde en of deze is geannuleerd. Ik zie je screenshot graag tegemoet.
Als er sprake is van een technisch issue dan kunnen we dit verder onderzoeken en uiteraard de kosten vergoeden.
Theo v Zuiden

Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de screenshot Theo. Ik heb deze aangepast zodat de foto en het nummer niet te zien zijn. Die 6 seconden geven aan dat er 6 seconden connectie is geweest dus contact. Voor deze 6 seconden zijn er daarom ook kosten in rekening gebracht
Was er geen connectie geweest dan zou je ook geen seconden of minuten zien staan. Zelf heb ik dit ook eerder getest. Ik hoop dat het nu duidelijk voor je is.
Theo v Zuiden
Fijn dat je hebt aangepast.
Bij deze ben ik bereid met jou de test aan te gaan.
In mijn bijzijn ga ik dat nummer bellen en deze na 6 sec verbreken. De uitkomst is bepalend.
Het gaat bij mij om het principe
Je koopt iets en daar ga je voor betalen.
Je gaat toch niks betalen voor iets wat je NIET krijg tocht??
Baal hier van als een Stekker!!!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Theo, ik las net jouw feedback. Excuses voor de miscommunicatie omdat ik ervan uitging dat je de test eerst zou uitvoeren.
Je kunt uitvoeren wat je hebt voorgesteld. Alleen kan ik dat pas voor je controleren zodra de factuur is opgemaakt en ik zie dan graag weer een screenshot van jou tegemoet.
In afwachting van jouw reactie.
Theo v Zuiden
Vandaag gecheckt en toen stond afwezigheid aan. Voorgaand betekend, dat er automatisch melding word gemaakt en je naar de voice mail word door gestuurd.
Bovenstaand was de 1e x niet!!!
Is dus niet van mijn kant te bewijzen en neem m’n verlies.
So be it
Franskia49
Reputatie 2
Badge +1
Het kan best zijn dat er wel "opgenomen" is aan de andere kant, bijv. om door te schakelen naar ... of om bijv. een antwoordapparaat te activeren. Zelf merk je hier niets van en lijkt het dat er geen verbinding is gemaakt, terwijl dit wel zo is. Heb dit al vaker meegemaakt als ik naar België belde en daar "geen gehoor" kreeg en de verbinding werd verbroken. Er was wel "verbinding" maar deze ging niet door om de een of andere reden. De techniek laat wel eens een steekje vallen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)