Belbundel EU aangeschaft en toch verbruikskosten doorberekend

• 18 november 2015
  • 1 reactie
  • 651 keer bekeken

Hallo,
Net tot 3 keer toe geprobeerd een klacht aan te maken maar om een of andere reden kan het formulier niet verzonden worden. Dan maar via deze weg want ik weiger om kosten te moeten betalen als ik de klantenservice bel.

Ik heb de facturen van de afgelopen maanden bekeken en daarbij viel de factuur van 26-08-15 met nr 177235667 op. Ik ben op vakantie geweest in Italie. Daar heb ik een paar keer een belbundel EU aangeschaft om te kunnen bellen. Die kosten daarvan zie ik netjes terug op de factuur.

Wat ik echter ook zie is dat ik bijna 20 euro moet betalen voor gesprekskosten in het buitenland. Dat terwijl ik me netjes aan de bundel heb gehouden. Naar mijn idee heb ik dus bijna 20 euro teveel betaald. Dat bedrag zou ik graag teruggestort willen hebben.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Mark Mans

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Mark,

Heb je ook in de specificatie gekeken naar de datums van de gesprekken die buiten de bundels zijn berekend?
Bij de belbundel EU heb je 50 minuten en deze zijn een week geldig. Wellicht dat er gesprekken zijn geweest voor een bundel actief stond. Of daarna omdat de minuten op waren of de bundel was verlopen.

Reageer