beantwoord

Belbundel buiten de EU

• 14 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 490 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik ga over een week op vakantie naar Turkije. Ik heb een zoon in een woongroep die niet meegaat maar heb 2x per week een belmoment met hem van een kwartier. Ik zag wat de kosten waren als ik gebeld werd buiten de EU. Voor een kwartier bellen met mijn zoon kwam ik op bijna 23 euro uit. Gekkenwerk dus als ik 2x gebeld wordt door hem.
Kan nergens vinden of er een bundel is die ik kan aanzetten zodat ik voordeliger gebeld kan worden in Turkije. Hoor graag of dit wel mogelijk is en waar ik dit dan kan vinden.
icon

Beste antwoord door Enterprise 14 oktober 2018, 17:41

Telfort heeft geen bundel voor Turkije en andere zone 2, 3 of 4 landen.
Maar niet getreurd, en zijn andere mogelijkheden om de kosten laag te houden, zoals je bijvoorbeeld op onderstaande pagina kan lezen.

https://www.visumturkije.nl/mobiel-bellen-in-turkije/
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi jose1990, lekker naar Turkije, geniet ervan. Nu begrijp ik heel goed dat je graag contact wilt houden met het thuisfront. Wij hebben hier zoals eerder genoemd geen bundels voor jammer genoeg. Maar ik lees dat er zeker al een aantal andere opties zijn gegeven. Die had ik zelf ook in gedachten. Gaat het daar mee lukken? In ieder geval vast heel veel plezier.
Reputatie 1
Badge
Toen ik in Turkije was deed ik via Whatsapp videobellen. Werkt prima en is vaak gewoon gratis.

'gewoon' bellen met whatsapp kan overigens ook. Zelfs al zet je de 4G open voor data, ben je normaliter nog goedkoper uit dan de belkosten. Denk ik wel aan dat je dit ook meteen weer uitzet.

Je zal misschien alleen even iemand op de woongroep moeten vinden die bereid is om Whatsapp contact met jou op te starten zodat je kan bellen, uitgaande dat je zoon zelf geen smartphone heeft.
Is een whatsapp gesprek via wifi een mogelijkheid?
Anders locaal naar een prepaid simkaartje kijken?
Reputatie 8
Badge +9
Telfort heeft geen bundel voor Turkije en andere zone 2, 3 of 4 landen.
Maar niet getreurd, en zijn andere mogelijkheden om de kosten laag te houden, zoals je bijvoorbeeld op onderstaande pagina kan lezen.

https://www.visumturkije.nl/mobiel-bellen-in-turkije/

Reageer