beantwoord

Bel bundel buitenland

• 7 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 2408 keer bekeken

Ik krijg net een email voor een bel bundel in buitenland.
Zijn jullie hier niet een beetje laat mee, de meeste vakanties zijn al voorbij.
Krijg net mijn rekening binnen 100 euro meer verbruikt ( dat zou bij vodafone max 42 euro geweest zijn)

Daarbij loop je ook nog een risico dat je netwerk het niet meer doet, (op je zakelijke telefoon) dan bel je met een vodaphone  telefoon naar het speciale telefoon nummer voor buitenland om eens te vragen hoe dit zit (heb ik me rekening niet betaald ?) krijg je een telefoon beantwoordapparaat dat mij duidelijk maakt dat er in het weekend geen personeel is die mij kan helpen. Dit is voor mij de druppel ik ben vijf dagen niet bereikbaar geweest voor mijn klanten (dit kan echt niet). Dus voor mij is het over Telfort bedankt. Mijn abonnement gaat zo snel mogelijk naar Vodafone over.

Met vriendelijke groet

Aad Vogel
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 9 augustus 2013, 10:49

@aadvogel,

Welkom op het forum. Ik kan me in jouw situatie goed voorstellen dat je er van baalt dat de buitenlandbundels nu pas beschikbaar zijn. Helaas was het technisch gezien niet mogelijk om de bundels eerder te introduceren.
Mijn excuses dat je tijdens jouw verblijf in het buitenland slechte verbinding had. Vaak helpt het om handmatig het KPN-netwerk te selecteren. Jammer dat je ons gaat verlaten als klant, mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen dan verneem ik dat graag via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@aadvogel,

Welkom op het forum. Ik kan me in jouw situatie goed voorstellen dat je er van baalt dat de buitenlandbundels nu pas beschikbaar zijn. Helaas was het technisch gezien niet mogelijk om de bundels eerder te introduceren.
Mijn excuses dat je tijdens jouw verblijf in het buitenland slechte verbinding had. Vaak helpt het om handmatig het KPN-netwerk te selecteren. Jammer dat je ons gaat verlaten als klant, mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen dan verneem ik dat graag via een privébericht.

Denise
@aadvogel,

Denise

Hallo Denise,

Volgens mij lag heel Franrijk er uit weet je nog, en daar heb je geen kpn netwerk, je maak daar gebruik van een ander net werk. Het zelfde netwerk waar T moblie en Vodafone ook gebruik van maken. Dus ook dit begrijp ik niet.
Leg het me is uit, zou het graag willen weten wat er nou aan de hand was.

Groet Aad Vogel
Reputatie 3
Badge +1
@aadvogel,

Mijn excuses het was mij niet geheel duidelijk dat het om de storing in Frankrijk ging. Er waren problemen met de verbinding. Op onze mededelingen pagina staat een uitleg hierover. Tevens kun je als je last hebt ondervonden aan deze storing een schadeformulier invullen.

Denise

Reageer