beantwoord

Bundel gebruiken in de EU

Lasse Niemeijer
Vanaf wanneer kan je uit je bundel gebruiken in de EU want ik heb gelezen dat alle providers dat voor 15 juni moeten doen maar sommige doen het al eerder. Dus vanaf wanneer kan dat bij Telfort???
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 21 april 2017, 20:03

https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/abonnementen/buitenlandbundels.htm

Uit die info pagina:
Goed nieuws! Vanaf 15 juni kan je jouw huidige abonnement ook in de EU gebruiken. Je hebt dan geen aparte EU internetbundel meer nodig.

Bekijk reactie

8 reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/abonnementen/buitenlandbundels.htm

Uit die info pagina:
Goed nieuws! Vanaf 15 juni kan je jouw huidige abonnement ook in de EU gebruiken. Je hebt dan geen aparte EU internetbundel meer nodig.
RemyZ
Op die pagina staat ook: "Let op: Met een EU internetbundel kun je in het buitenland geen 4G internet ontvangen.". Is dat ook nog zo na 15 juni? En als dat na 15 juni ook nog geldt, waarom dan?
Deborah - Telfort
Reputatie 1
Badge +1
@RemyZ,

Dat is een goede vraag! Vanaf 15 juni is het inderdaad nog niet mogelijk om in het buitenland 4G internet te ontvangen. We verwachten dat dit in de toekomst wel mogelijk is! :$:$
abaco1900
@deborah, Wanneer wel, deze zomer nog?
vanaf 15 juni kun je toch je eigen bundel gebruiken zoals je die in je eigen land hebt? Wij hebben toch een 4g bundel?
SperocatHS
Geldt dit ook voor abonnementen die halverwege 2016 zijn afgesloten?
Deborah - Telfort
Reputatie 1
Badge +1
@abaco1900,

Helaas kan ik je nog geen exacte datum geven :(. Je kan vanaf 15 juni jouw abonnement ook in de EU gebruiken. Dat houdt in dat je de MB's en belminuten ook in de EU kan gebruiken. 4G/3G is het netwerk waarover je jouw abonnement gebruikt.

@SperocatHS,

Ja zeker :).
abaco1900
@deborah, Jullie spreken elkaar allemaal tegen. Collega's van twitter en helpdesk geven aan als buitenlands netwerk 4g aanbied, en er is dekking dan kunnen telfort abonnementhouders er ook gebruik van maken.
Graag zal ik echt duidelijkheid willen. Goede communicatie naar klanten vind ik belangrijk.
Deborah - Telfort
Reputatie 1
Badge +1
@abaco1900,

Je hebt helemaal gelijk :(. Ik heb met mijn collega's van Twitter en Facebook gesproken en zij waren in de veronderstelling dat 4G vanaf 15 juni in de EU mogelijk is. Inmiddels zijn zij op de hoogte dat het nog niet kan. Voor de duidelijkheid, de informatie die in dit topic gedeeld is, dat is juist. Sorry voor de verwarring.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)