beantwoord

Zichtbaarheid leverdatum nieuwe telefoon

  • 9 juli 2014
  • 2 reacties
  • 264 keer bekeken

Op 5 juli heb ik mijn sim-only abonnement dat op 15-7-2014 afloopt verlengd: ik heb gekozen voor een abonnement met een nieuw toestel (Samsung Galaxy SIII blauw), voor een periode van 2 jaar. Ik heb ook een (gratis) nieuwe simkaart besteld, omdat ik nu een iPhone heb, waarvoor de simkaart afgeknipt moest worden.
De simkaart zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden, maar was er al na 1 werkdag.
Mijn telefoon was volgens het bestelscherm van Telfort op voorraad. Maar die is er nog steeds niet. In mijn bestelling kan ik niet zien wanneer hij bezorgd wordt. Hoe kom ik daar achter?
icon

Beste antwoord door Laila 10 juli 2014, 11:49

@rademakers,

Wat leuk dat je weer bij ons hebt verlengd! Je kunt de status bekijken via www.telfort.nl/status. Ben je zo voldoende geïnformeerd?

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Even bellen met afdeling verkoop op 0800-1707 is waarschijnlijk de snelste manier.
Badge
@rademakers,

Wat leuk dat je weer bij ons hebt verlengd! Je kunt de status bekijken via www.telfort.nl/status. Ben je zo voldoende geïnformeerd?

Laïla

Reageer