Zeer tevreden

  • 5 november 2012
  • 1 reactie
  • 1854 keer bekeken

Beste Telfort,

Door een domme fout hadden wij een Ben-sim kaart en een Telfort-simkaart omgewisseld in de dongel, met als gevolg 7000 euro Internet kosten, terwijl we dachten 10 euro.......

We hebben zo snel mogelijk actie ondernomen en direct een brief gestuurd naar jullie klachtenafdeling,

Binnen vier dagen kregen we bericht, met een goede schikking, we hoeven slechts 250 euro te betalen, het is niet weinig, maar acceptabel, wij hadden immers ook een domme fout gemaakt.

Omdat Telfort vaker slecht in het nieuws was, vanwege exhorbitante Internet rekeningen, vond ik het belangrijk even dit bericht te plaatsen, want jullie afhandeling was in ons geval snel, ethisch en duidelijk.

Dank daarvoor, ik zal nog lang een trouwe klant blijven!

Groetjes,

Inge

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@0647305947,

Welkom op het forum! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Bedankt voor uw bericht.

Denise

Reageer