beantwoord

Zeer slechte klantenservice

• 15 oktober 2013
  • 22 reacties
  • 3412 keer bekeken

Hoe komt het toch dat Telfort zo'n slechte klantenservice heeft.
Ben al vele jaren een trouwe klant maar had een probleem dat pas na 3 maanden opgelost is door mijn aandringen.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 16 oktober 2013, 09:27

@Limara,

Wat vervelend dat dit zolang heeft geduurd. Ging het om vast of mobiel? Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Limara,

Wat vervelend dat dit zolang heeft geduurd. Ging het om vast of mobiel? Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Privégegevens
nu weet ik niet of ik het goed heb gedaan ?
Reputatie 3
Badge +1
@limara14,

Klik op een privébericht om mij jouw gegevens door te sturen.

Denise
@limara14,

Klik op een privébericht om mij jouw gegevens door te sturen.

Denise

Zit ik nu op prive yes or no ?
Reputatie 8
Badge +19
Klik hieronder op...

Denise - Telfort een privébericht sturen.
heb al een keer mijn mobielnummer doorgegeven, maar kreeg daar geen reactie meer op.
Badge +2
Er wordt verzocht om je 06-nummer én NAW-gegevens. Als je dus alleen je 06-nummer hebt verstuurd kan ik me voorstellen dat er nog niks gebeurd is.
privégegevens.
Reputatie 8
Badge +19
Nogmaals mijn nummer 06-19077118

Beste limara14,
Als iemand om je NAW-gegevens vraagt bedoelen ze daarmee je:

Naam
Adres
NAW, snap je... 😉
privégegevens
Reputatie 8
Badge +19
Uitstekend, we komen er wel uiteindelijk... ;)
Nou deze gegevens (dus je NAW-gegevens die je hierboven hebt neergezet) graag naar Denise van Telfort sturen in een privébericht.
Dat doe je door op onderstaande link (regel met blauwe lettertjes) te klikken en na het invullen van je NAW-gegevens het privébericht aan Denise van Telfort te versturen.

Link >>> https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298
Geen idee hoe ik dat moet doen???
Reputatie 8
Badge +19
Geen idee hoe ik dat moet doen???

Weet je wat, laat het ook maar.
Je hebt je naam en zo nu al hierboven op het forum gezet, dat zal Denise ook wel lezen.

Ik begin nu wel te begrijpen waarom het oplossen van je probleem (?) 3 maanden heeft geduurd...
Nou dat had dus echt met de klantenservice te maken, een topic wat voor mij onbekend is is anders dan even een telefonisch gesprek te voeren.
Ik moest hier ook iedere keer weer een nieuw wachtwoord aanmaken enzo, werd er gek van.
Maar wat is er nu zo moeilijk aan op een linkje klikken en te doen wat er gevraagd wordt???
Je wordt bijna aan het handje genomen...
Reputatie 3
Badge +1
@limara14,

Je hebt jouw naw-gegevens nu openbaar geplaatst, deze heb ik verwijderd aangezien dit een openbaar forum is. Als je op de link een privébericht klikt dan kun je mij een bericht sturen met jouw naw-gegevens én 06-nummer. Daarnaast heb ik gevraagd om een toelichting van jouw klacht en wat ik hierin voor jou kan betekenen.

Ik zie jouw privébericht graag tegemoet.

Denise
Ja zal wel, als je 6 keer je wachtwoord moet veranderen ben je het wel zat.
Badge +2
Alléén maar je frustratie uiten zorgt er niet voor dat je probleem zich vanzelf zal oplossen.

Sterker nog, je geeft anderen het idee mee dat je zelf de 'boosdoener' bent in dit euvel (nml dat je het idee hebt dat met 0,0 moeite/info van jouw kant Telfort toch je probleem alsnog wel op zal lossen). Hoe duidelijker jij je klacht aan geeft, én moeite doet, hoe beter en sneller jij zelf geholpen wordt.

Succes!
Hoe weet ik nou wie me gaat helpen?
Reputatie 8
Badge +19
Hoe weet ik nou wie me gaat helpen?

Het is de bedoeling dat Denise van Telfort je gaat helpen.
Je moet dan wel meewerken en antwoord geven als je iets gevraagd wordt.

Dus (wat mij betreft voor de laatste keer) een uitleg.

Klik op de blauwe link hieronder en vertel daar over het probleem dat je hebt.
Na het invullen van je klacht druk je op 'Verstuur reactie'.

Klik dus op de link hieronder.
https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298
Badge +1
blond ? 🆒

Reageer