beantwoord

zeer slecht netwerk bereik

• 5 december 2018
  • 13 reacties
  • 240 keer bekeken

Reputatie 2
al enkele dagen heb ik zeer slecht bereik. netwerk vald vaak weg en in huis moet ik goed opletten hoe ik de telefoon neer leg.
telefoon of sms komt soms niet binnen.

heb een samsung s7 edge

zet telefoon regelmatig aan en uit.
netwerk staat op automatisch

gaat om regio arnhem centrum
icon

Beste antwoord door Elian68 7 december 2018, 12:04

Gaat me niet om de streepjes. Netwerk soms.zo slecht dat sms of telefoontje niet dootkomem

Nieuwe sim brengt geen verbetering. Als je googled zie je veel klachten over slecht netwerk bij s7 edge . Zal waatschijnlijk aan de telefoon liggen
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Elian68, ik lees dat het netwerk niet is wat het moet zijn. Het valt steeds weg, dat is heel irritant.

Je zet het toestel al regelmatig uit, alleen dat helpt niet. Dat is jammer. Ik ben nu heel benieuwd of je de mogelijkheid hebt om jouw simkaart in een ander toestel te testen. Zo kunnen we erachter komen of het probleem in het toestel zit of juist in de simkaart. Wanneer het bereik in het ander toestel zit, dan is het een goed idee om een vervangende simkaart aan te vragen. Werkt de simkaart dan wel goed? Dan zit het probleem vermoedelijk in het toestel. Je zou dan naar de winkel kunnen gaan, zodat mijn collega mee kan kijken in het toestel naar de instellingen (je kan dit natuurlijk ook eerst zelf doen) en eventueel kan hij het toestel opsturen voor reparatie.
Reputatie 2
Haal met pijn en moeite 1 streepje van de 4

Heb op dit moment geen gsm on te testen zal dit vanavond proberen. Mobile internet gaat wel goed.
Reputatie 2
Heb voor de zekerheid een nieuwe sim aangevtaagt
Reputatie 2
Mijn vriendin heeft telfort met een huawei p8. Ze heeft 4 streeojes ontvangs. Hellaas is haar sinkaar groter kon deze niet mn mijn s7 proberen.

Nieuwe simkaart is onderweg. Misschien helpt dat
Reputatie 8
Badge +11
Hopelijk is het daarmee opgelost. Staar je overigens niet blind op het aantal streepjes ontvangst. Hoogstens bij twee identieke toestellen naast elkaar kun je dit vergelijken.
Reputatie 2
Gaat me niet om de streepjes. Netwerk soms.zo slecht dat sms of telefoontje niet dootkomem

Nieuwe sim brengt geen verbetering. Als je googled zie je veel klachten over slecht netwerk bij s7 edge . Zal waatschijnlijk aan de telefoon liggen
Reputatie 8
Badge +11
Is het altijd zo slecht geweest? Misschien is het een idee om de netwerkinstellingen eens te resetten.
Reputatie 2
Weet je toevalg hie dat moet al gevonde
Reputatie 8
Badge +11
Gelukt?
Reputatie 2
Nee werkt ook niet.

Ben nu op straat eb heb volle bak. Ligt aan de mast in mijn buurt. Zodra ik binne in huis ben is ontvangs weg
Reputatie 8
Badge +11
Goed dat je al een nieuwe simkaart hebt getest. Dat heeft het probleem niet verholpen helaas. Buiten jouw huis is de ontvangst dus wel goed, binnen niet. Ik heb dan ook even naar de dekking gekeken op jouw adres. Deze ziet er goed uit. Ik ben eigenlijk bang als ik jouw verhaal zo lees dat het huis voor de problemen zorgt. Dikke betonnen muren zijn moeilijk te doorboren voor het signaal bijvoorbeeld. Kan het om een nieuwbouwwoning gaan? Jouw vriendin had wel goed bereik in jouw woning? Of was dat ergens anders?
Reputatie 2
ja mijn vriendin heeft in huis wel goed bereik.

heb even gegoogeld en als je dan ziet hoeveel mensen geen tot zeer weinig bereik hebben met een s7 edge dan denk ik dat het
meer aan het toestel ligt. bij bijna iedere provider lees je klachten, en ja allemaal een s7 edge.

ik kijk vanaf mijn woning recht op het kpn gebouw in arnhem, waar een mast op dak staat zal hemelsbreed 3 a 400 meter
zijn, dus afstand is niet zo groot
Reputatie 8
Badge +11
Het is dus het toestel dat voor problemen zorgt. Dat is wel erg balen. Heb je zo ook nog iets van een oplossing gelezen of dergelijke? Of heb je al contact gehad met Samsung hierover?

Reageer