beantwoord

Zakelijke Sim-only activatie

• 23 juni 2018
  • 7 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste Telfort,

Vandaag heb ik mijn zakelijke bestelling mogen ontvangen. Nu heb ik alleen 1 uitdaging...ik kan de simkaart niet activeren. Er wordt verteld dat een activatiecode naar mijn mail is verstuurd, echter heb ik niets mogen ontvangen. Na getracht een nieuwe activatiecode aan te vragen via de site, krijg ik een melding dat het nummer van de simkaart onjuist is. Kortom, een zeer vervelende start.
Graag spoedig een oplossing zodat er binnen mijn organisatie geen verdere schade wordt geleden.

met vriendelijke groet,
Michael
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 juni 2018, 08:22

Ik heb het abonnement gevonden hoor. Ik zie dat de simkaart sinds 23 juni actief is. De aansluiting moet werken. Zo niet, wil je dan het toestel eens uit- en weer aanzetten? Heb je dan verbinding?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Is die email niet in je spambox terecht gekomen..?
Als je een emailcliënt gebruikt kijk dan voor de zekerheid ook nog even in de spambox van de webmail.
helaas niets in mijn spambox/ongewenste email postvak mogen ontvangen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Michael, welkom dat is inderdaad een vervelende start, daar ben ik het mee eens. Dat is zeker niet fijn en had ook niet mogen gebeuren. Excuses hiervoor. Nu begrijp ik dat je graag de simkaart wilt activeren, maar je hebt geen mail gehad. Ik wil dan graag kijken of ik de simkaart voor je kan activeren. Zou je daarvoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag via deze weg als je dat gedaan hebt. Ook ontvang ik graag een privébericht met het mobiele nummer en het simkaartnummer dat geactiveerd moet worden, dan ga ik mijn best doen.
Hoi Michael, welkom dat is inderdaad een vervelende start, daar ben ik het mee eens. Dat is zeker niet fijn en had ook niet mogen gebeuren. Excuses hiervoor. Nu begrijp ik dat je graag de simkaart wilt activeren, maar je hebt geen mail gehad. Ik wil dan graag kijken of ik de simkaart voor je kan activeren. Zou je daarvoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag via deze weg als je dat gedaan hebt. Ook ontvang ik graag een privébericht met het mobiele nummer en het simkaartnummer dat geactiveerd moet worden, dan ga ik mijn best doen. Hallo Bart, dank voor jouw reactie. Ik zal mijn profiel nakijken en aanvullen waar nodig. Tevens stuur ik aansluitend een privébericht met daarin de gevraagde gegevens.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt. Ik kan zo de aansluiting alleen nog niet vinden. 😞 Gaat het om een ZZP abonnement of juist MKB? Als het om MKB gaat wil ik je aanraden om toch even contact te zoeken met de zakelijke afdeling. Dat kan morgen vanaf 08.00 uur via 0800-2288027. Wanneer het om een ZZP abonnement gaat, dan ontvang ik nog graag de postcode + huisnummer, dan ga ik nog even verder zoeken naar de aansluiting.
Bedankt. Ik kan zo de aansluiting alleen nog niet vinden. 😞 Gaat het om een ZZP abonnement of juist MKB? Als het om MKB gaat wil ik je aanraden om toch even contact te zoeken met de zakelijke afdeling. Dat kan morgen vanaf 08.00 uur via 0800-2288027. Wanneer het om een ZZP abonnement gaat, dan ontvang ik nog graag de postcode + huisnummer, dan ga ik nog even verder zoeken naar de aansluiting. Heel bijzonder dit. Het gaat om een zzp abonnement. Tenminste dat is waar ik mij voor heb aangemeld. Admin - gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb het abonnement gevonden hoor. Ik zie dat de simkaart sinds 23 juni actief is. De aansluiting moet werken. Zo niet, wil je dan het toestel eens uit- en weer aanzetten? Heb je dan verbinding?

Reageer