Zakelijk 24 mnden SimOnly : Gelden actieprijzen voor nieuwe klanten ook voor bestaande klanten?

• 15 januari 2016
  • 1 reactie
  • 307 keer bekeken

Ter bepaling van het instapniveau (belminuten en MB's) voor een zakelijk 24 maanden abonnement probeer ik te achterhalen wat ik moet betalen als ik na een start met met slechts een kleine belbundel achteraf mijn belbundel wil aanpassen naar onbeperkt bellen en 1000 MB.

Voor nieuwe klanten is de huidige actieprijs voor onbeperkt bellen en 1000 MB euro 17,00 ipv 22,31 (ex BTW)
Het is onduidelijk of deze actieprijs alleen voor nieuwe of ook voor bestaande klanten met andere bundels geldt.
Omdat ik nog geen bestaande klant ben kan ik dat zelf niet zien en van de sales afdeling krijg ik geen eenduidig antwoord.

Daarom mijn vraag:
Welke bestaande Zakelijk Sim Only 24 maanden klant kan bij "bundel aanpassen" verifieren of deze actieprijs van 17,00 ook voor bestaande klanten geldt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Beste Ilus, welkom op het forum. Het is goed te begrijpen dat je dit graag zeker wilt weten. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat mijn collega's contact met je opnemen hierover. Zij zijn verantwoordelijk voor de Zakelijke kant en kunnen jou dit zeker vertellen. Als je mij jouw 06-nummer stuurt in een privébericht, regel ik dit voor je.

Reageer