beantwoord

Worden de kosten verrekend bij verlengen mobiel abbonement

• 16 november 2019
  • 15 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond, Heb mn abonnement dat reeds per 2017 verlengbaar was, sim only , vanavond verlengd. Worden de teveel betaalde kosten van huidige abonnement dan verrekend met t nieuwe? Hoor graag, merci, mvg hester

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 november 2019, 21:01

Hoi @HesterL, ik zie dat je al heel goed geholpen bent door Galdor en jimny :slight_smile: Wat zij aangeven klopt helemaal. Eventueel teveel betaalde kosten voor het oude abonnement worden op de eerstvolgende factuur, nadat de verlenging in gegaan is, verrekend. Mocht je die factuur ontvangen hebben en er vragen over hebben, laat het dan gerust weten.

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1

Goedenavond, Heb mn abonnement dat reeds per 2017 verlengbaar was, sim only , vanavond verlengd. Worden de teveel betaalde kosten van huidige abonnement dan verrekend met t nieuwe? Hoor graag, merci, mvg hester

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 8
Badge +17

Heb je al een bevestiging gekregen van de verlenging en het eventueel teveel betaalde wordt altijd verrekend

Welke teveel betaalde kosten zouden dat moeten zijn?

Reputatie 1

De kosten van t lopende abonnement, heeft nog 24 dagen...

Reputatie 8
Badge +17

In de bevestiging staat exact de datum van ingang van het verlengde abonnement 

Reputatie 1

Klopt daar staat 16 nov 2019 

Je nieuwe abonnement gaat meestal in op het moment dat de andere eindigt er kunnen bijna geen teveel betaalde kosten zijn.

Bedoel je met die 24 dagen de huidige factuur periode? Dan zal je een gecombineerde factuur krijgen met een verrekening.

Reputatie 8
Badge +17

Ga er dan maar vanuit dat het teveel betaalde met je wordt verrekend en afgetrokken wordt van je nieuwe abonnement zoniet dan trek je hier maar aan de bel

Reputatie 1

Dank voor alle antwoorden, klopt ik bedoel id met de 24 dagen de huidige factuurperiode, ik heb dus vorige week betaald en vandaag gaat nieuwe in, vandaar dat ik me afvroeg of t teveel wordt verrekend...?

Reputatie 1

En wordt ook t combivoordeel dwz de 5 euro korting op thuis factuur en de verdubbelde data weer aangezet met het nieuwe abonnement? 

Dat combivoordeel zou niet eens uit mogen. Wacht voor die bevestiging tot maandag of dinsdag dan zal een Telfort moderator dit topic wel oppakken.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @HesterL , je hebt al een eigen topic gestart met dezelfde vraag.

Het is niet zinvol dezelfde vraag in een ander topic te stellen, je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.

Reputatie 8
Badge +17

En wordt ook t combivoordeel dwz de 5 euro korting op thuis factuur en de verdubbelde data weer aangezet met het nieuwe abonnement? 

De dubbele data werkt meteen en voor combivoordeel kun jezelf in je mijn Telfort zien of het wel of niet aanstaat en zonodig zelf weer aanzetten

Reputatie 1

Goedemorgen, graag zou ik nog een bevestiging van Telfort krijgen dat t teveel betaalde van mn vorige abonnement wordt verrekend met t nieuwe. dank alvast. 

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @HesterL, ik zie dat je al heel goed geholpen bent door Galdor en jimny :slight_smile: Wat zij aangeven klopt helemaal. Eventueel teveel betaalde kosten voor het oude abonnement worden op de eerstvolgende factuur, nadat de verlenging in gegaan is, verrekend. Mocht je die factuur ontvangen hebben en er vragen over hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer