beantwoord

Wisselen abonnement

• 6 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 425 keer bekeken

Hallo

Is het mogelijk on mijn huidige telefoon abonnement te stoppen en dan een nieuwe abonnement af te sluiten met een nieuwe toestel zoals de samsung galaxy s8 edge? Ik zie dat die abonnement ook goedkoper is dan wat ik voor mijn huidige abonnement betaal met een oudere toestel de samsung galaxy s6 edge.
Wat ik wel een beetje apart vind is waarom ik meer betaal met een oudere toestel.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 augustus 2017, 13:33

@Messakjv1986
Je kan bij Telfort 4 maanden voor einddatum een verlenging aanvragen met een nieuw toestel. Eerder is niet mogelijk.

Toen je de Galaxy S6 Edge nam was dit toestel nog "hot". Dus de prijzen voor het toestel waren toen hoger. Elke maand zijn er aanbiedingen met abonnementen. Ook de abonnementen zijn ondertussen aangepast. Daardoor kan het dus voorkomen dat je toen een hele goede aanbieding had dir nu duurder uit valt in vergelijking met aanbiedingen van nu.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Messakjv1986
Je kan bij Telfort 4 maanden voor einddatum een verlenging aanvragen met een nieuw toestel. Eerder is niet mogelijk.

Toen je de Galaxy S6 Edge nam was dit toestel nog "hot". Dus de prijzen voor het toestel waren toen hoger. Elke maand zijn er aanbiedingen met abonnementen. Ook de abonnementen zijn ondertussen aangepast. Daardoor kan het dus voorkomen dat je toen een hele goede aanbieding had dir nu duurder uit valt in vergelijking met aanbiedingen van nu.
Reputatie 8
Badge +17
Ja, je kan je huidige abonnement stoppen. Je mag (lees: moet) dan wél de rest van je abonnement afkopen, gelijk aan alle maandbedragen die je tot de officiële einddatum zou moeten betalen, plus de rest van je toestel abonnement.

Je kan vragen of je toestelbundel kan afkopen en of het daarna mogelijk is opnieuw te verlengen met toestel.

Daarná mag je een nieuw abonnement afsluiten.
Mensen bedankt voor de feedback!
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan!

Reageer