beantwoord

wijziging / uitbreiding sim only abonnement

• 4 september 2012
  • 3 reacties
  • 1494 keer bekeken

Mijn vrouw heeft nu abo van 200min en 100sms. Haar abo heeft ze laatst in januari  verlengd. Ze wilt er graag een internetbundel erbij hebben.
Echter we begrijpen de prijsvermeldingen op Mijn Telfort niet helemaal. Er staat voor de 1GB 7,95euro incl.korting. Loopt deze door tot einde van haar 24maanden abo? Of veranderd deze prijs ergens halverwege?

Kan ik deze wijziging ook telefonisch doorgeven? Of kan Telfort mij terugbellen? Hoef ik niet in de wacht :)

Ook weer bij voorbaat dank voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Laila 5 september 2012, 10:55

De korting geldt voor 6 maanden, daarna wordt het normale tarief in rekening gebracht. U kunt de wijziging gewoon aanvragen via Mijn Telfort. Wilt u het toch telefonisch regelen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice (0900-9596).

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
De korting geldt voor 6 maanden, daarna wordt het normale tarief in rekening gebracht. U kunt de wijziging gewoon aanvragen via Mijn Telfort. Wilt u het toch telefonisch regelen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice (0900-9596).

Laïla
Laïla, nogmaals bedankt voor je reactie.

Voordat ik antwoord van je kreeg op deze vraag, had ik vanmorgen vroeg gebeld naar de klantenservice, die vertelde me dat de korting geldt voor de resterende 17 maanden van het contract.

Maar goed, vanuitgaande dat die info niet juist is, zullen we rekening houden met een aktie van 6maanden.

Vr.gr.
Jilly
Ik heb de wijziging met mobiel internet voor haar doorgevoerd via Mijn Telfort. Echter snap ik nogsteeds niet dat er (zoals enkelen op het forum ook meemaken) middernacht data wordt verbruikt.

Ik heb de telefoon goed ingesteld, thuis schakelt het naar Wifi, maar dat het middernacht elke keer wat MB’s verbruikt vind ik maar raar.😕
Mijn eiphone zit op dezelfde instelling, en bij mij gebeurt het niet.

Ligt er iets aan het netwerk van telfort geconfigureerd moet worden?

Reageer