beantwoord

'Wijziging in uitvoering'

• 24 mei 2016
  • 3 reacties
  • 619 keer bekeken

Beste,

Sinds 4 dagen probeer ik dagelijks mijn tv pakket te wijzigen. Ik wil fox sports (totaal pakket) uitzetten. Echter, na het inloggen kom ik niet verder. Wanneer ik de optie 'wijzigen' onder het kopje Televisie aanklik krijg ik elke keer de volgende melding:

''Wijziging in uitvoering

Er is reeds een wijziging in uitvoering, waardoor er op het moment niet nog een wijziging kan plaatsvinden.

Terug naar Mijn Telfort''

Wie o wie kan mij snel helpen. Ik wil deze aanvulling op het pakket zsm uitschakelen. Oftewel, ik wil niet nog een maand onnodig betalen. Ik heb gisteren al even telefonisch contact met klantenservice maar de vriendelijke man was net zo verbaasd als ik over deze melding. Ik zou hier nog over worden teruggebeld maar wellicht dat het via deze weg sneller gaat.

Gr.

Jelle
icon

Beste antwoord door Stephen 30 mei 2016, 16:01

Hallo Jelle, excuses voor de late reactie en welkom op het forum! Ik zie dat je al contact hebt gehad met de helpdesk en dat het pakket voor jou is uitgeschakeld. Je zult in ieder geval geen onnodige extra kosten betalen. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jelle, excuses voor de late reactie en welkom op het forum! Ik zie dat je al contact hebt gehad met de helpdesk en dat het pakket voor jou is uitgeschakeld. Je zult in ieder geval geen onnodige extra kosten betalen. 🙂
Ik heb inmiddels gezien dat inderdaad het pakket alsnog is uitgeschakeld.

Dank voor de reactie!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂