beantwoord

Wijzigen rekeningnummer Telfort Mobiel

• 31 januari 2019
  • 3 reacties
  • 295 keer bekeken

IIk wil alleen maar rekeningnummer voor automatische incasso wijzigen
Ik krijg dan verwijzing naar mijntelfort.nl
Moet ik account aanmaken en wachtwoord invullen
Na invulling SMS code geet men aan dat wachtwoord weer vervallen is en ik weer opnieuw wachtwoord vergeten moet invoeren....Ik word hier zooooo moe van
Graag DUIDELIJK antwoord
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 februari 2019, 10:16

Dag @pbukkems. Frustrerend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort om je IBAN te wijzigen. Als je nog geen account hebt aangemaakt, dan dien je inderdaad via de pagina die @Koffiemok doorgeeft een account aan te maken. Echter, ik zie dat jij al een account hebt. Je gebruikersnaam is je 06-nummer. Via deze pagina kun je een sms-code opvragen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Heb je dit ook al eens in een andere browser geprobeerd? Wat ook wel 'ns wil helpen is om je cookies te verwijderen. Ik lees graag of zo wel lukt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Als je nog niet eerder een account hebt aangemaakt dan moet je niet wachtwoord vergeten doen. Je volgt de stappen "Nieuwe gebruiker".
Reputatie 7
Badge +9
Dag @pbukkems. Frustrerend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort om je IBAN te wijzigen. Als je nog geen account hebt aangemaakt, dan dien je inderdaad via de pagina die @Koffiemok doorgeeft een account aan te maken. Echter, ik zie dat jij al een account hebt. Je gebruikersnaam is je 06-nummer. Via deze pagina kun je een sms-code opvragen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Heb je dit ook al eens in een andere browser geprobeerd? Wat ook wel 'ns wil helpen is om je cookies te verwijderen. Ik lees graag of zo wel lukt.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @pbukkems. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je mijn hulp niet langer nodig hebt. Als je toch nog ergens vragen over hebt dan lees ik het graag.

Reageer