beantwoord

wijzigen bel bundel

  • 29 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Hi, ik heb afgelopen zaterdag mijn belbundel aangepast via de app. Ik heb hier per SMS een bevestiging van gehad, maar ik zie het het overzicht in de app nog niet de nieuwe bundel. Is hier iets mis gegaan?

 

Gr. Arjan

icon

Beste antwoord door GJC 30 oktober 2019, 10:10

Wanneer de bundel ingaat is afhankelijk van je contract per eerstvolgende factuurdatum of (vrijwel) direct. Je kunt dit terugvinden op deze pagina:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @acacia, wat leuk dat je jouw bundel hebt verhoogd. Nu vraag je je af wanneer deze ingaat. GJC heeft je daar al in voorzien van het antwoord. Dat is de volgende factuurperiode. Voor jou is dat de 22e van elke maand. Dat duurt dus helaas nog even. 

Reputatie 8
Badge +11

Wanneer de bundel ingaat is afhankelijk van je contract per eerstvolgende factuurdatum of (vrijwel) direct. Je kunt dit terugvinden op deze pagina:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm

Reageer