beantwoord

Wijzigen abonnement - welk moment?

• 5 juni 2015
  • 4 reacties
  • 501 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 4 reacties
Beste Telfort Klantenservice,

Ik heb recentelijk mijn abonnement verlengd met een SIM only abonnement.
Omdat ik voor lange tijd naar het buitenland zou gaan, heb ik gekozen voor een beperkt basisabonnement, zodat ik hem tijdelijk kan verhogen als ik in Nederland ben.

Dat laatste heb ik in mei gedaan. Echter, nu ben ik in het buitenland en wil ik mijn internetbundel verlagen.
Mijn vraag is wanneer ik dat moet doen? Over 6 dagen gaat een nieuwe periode in en als ik mijn abonnement nu verlaag, geldt dat dan met terugwerkende kracht voor deze gehele periode? Dus ga ik dan extra betalen voor de reeds gebruikte minuten/MBs in mei? Of geldt het pas vanaf volgende periode? Of moet ik wachten tot volgende periode (over 6 dagen) en dan mijn abonnement wijzigen?
Alvast bedankt voor het antwoord,
Met vriendelijke groeten,
Dennis
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 juni 2015, 21:21

Hoi Dennis,

Op de pagina bundels wijzigen lees ik het volgende:
Een verhoging of een verlaging van een sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.

Internetbundel:
Abonnementen die zijn ingegaan tussen 16 april 2012 en 5 mei 2014:
Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat per de volgende factuurperiode in.
Abonnementen die zijn ingegaan op 5 mei 2014 of later:
Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.

Voor je de bundelwijziging compleet doorvoer krijg je als het goed is ook te zien wat de ingangsdatum is.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
@dvk,

Super!
We zien jouw reactie tegemoet.

Daphne
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Dennis,

Op de pagina bundels wijzigen lees ik het volgende:
Een verhoging of een verlaging van een sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.

Internetbundel:
Abonnementen die zijn ingegaan tussen 16 april 2012 en 5 mei 2014:
Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat per de volgende factuurperiode in.
Abonnementen die zijn ingegaan op 5 mei 2014 of later:
Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.

Voor je de bundelwijziging compleet doorvoer krijg je als het goed is ook te zien wat de ingangsdatum is.
Badge +2
@dvk,

Ben je inmiddels voldoende geïnformeerd en is het verlagen van de bundel gelukt? Deel je het nog met ons?

Daphne
Bedankt voor jullie reactie.
Ik begrijp hieruit dat ik beter kan wachten tot de volgende periode en dan mijn internetbundel kan verlagen. Dat gaan we dan over 3 dagen proberen!
Ik zal jullie op de hoogte houden van het resultaat.
Groeten,
Dennis

Reageer