beantwoord

Whatsapp problemen

• 22 april 2016
  • 4 reacties
  • 798 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds vanmiddag (22-4) kom ik er achter dat mijn WhatsApp niet meer werkt. Na 2 letters intypen slaat alles vast. Eerst kon ik nog een berichtje openen maar dat kan nu ook niet meer. Is er iets over bekend of ligt het probleem op wat voor een manier dan ook bij mij zelf ??
Heb toestel uit/aan gedaan, batterij verwijdert, simkaart verwijdert en er gebeurt niks, hulp dringend gewenst, toestel Nokia Lumia 520.
icon

Beste antwoord door Annemiek0710 24 april 2016, 18:39

Ik krijg inderdaad meldingen van end-to-end encryptie, maar daar hoef ik toch verder niks mee te doen, alleen ok klikken ?
Heb sinds gisteravond weer WhatsApp werkend dus wat dat nu geweest is weet ik nog steeds niet :?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welke versie heb je in gebruik? Heb je in de diverse gesprekken al de encryptie melding gehad, zo niet dan eerst je versie update naar de laatste versie
Reputatie 8
Badge +9
Controleer ook eens andere apps zoals die van sms. Als het daar ook voorkomt ligt het aan het toestel.

Anders Whatsapp updaten zoals tuut-tuut. Helpt dat niet dan Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren. Probeer nog wel eerst een backup te maken van de gesprekken. Anders ben je die misschien kwijt.
Reputatie 1
Badge
Ik krijg inderdaad meldingen van end-to-end encryptie, maar daar hoef ik toch verder niks mee te doen, alleen ok klikken ?
Heb sinds gisteravond weer WhatsApp werkend dus wat dat nu geweest is weet ik nog steeds niet :?
Reputatie 8
Badge +17
Doordat je op OK hebt geklikt werkt het dus weer

Reageer