Wel 41.68 betaald op 2 April en toch al 3 weken afgesloten

  • 7 juni 2019
  • 45 reacties
  • 841 keer bekeken


Toon het eerste bericht

45 reacties

@soof , ik wil je heus niet bang maken hoor, en ik heb daar al zeker geen opdracht toe om dat te doen, zeker niet door Telfort.

De moderator heeft het voor je uitgezocht en er bleek een bedrag op thuis open te staan, als het klopt wat je zegt krijg je je centjes gewoon terug, als jij alle bonnetjes doorstuurd.

Een deurwaarder is geen pretje, zeker niet als je een lastige krijgt die ik aan de deur heb gehad voor een vorige bewoner, zelfs na duidelijk proberen uit ts leggen dat die toch echt ergens anders moest zijn kwam die later gewoon weer terug met de blauwe brigade, waar overigens prima mee te praten was.


Maar wens je veel succes.
Die heb ik al zeker 15x verzonden naar telfort.
Geen reaktie
Heb 2x betaald
Succes met de deurwaarder dan.
Het heeft geen nut meer nog te reageren.
Ik heb m.n best gedaan.

Is toch ook geen antwoord ?
Succes met de deurwaarder.
U hebt nergens inzage in en zegt dat ik moet betalen...
Waar haalt u het vandaan zonder bewijs
Telfort kijk toch niet in de mail box naar m.n
Bankafschriften
Reputatie 8
Badge +10
Het heeft geen nut meer nog te reageren.
Ik heb m.n best gedaan.

Beloofd..?
Reputatie 8
Badge +11
U hebt nergens inzage in en zegt dat ik moet betalen...
De e-mails die je hebt gestuurd zijn voor mij niet zichtbaar inderdaad, maar de verwerkte betalingen zijn voor mij wel zichtbaar. Alle transacties sinds begin april voor welk abonnement heb ik op een rijtje gezet en dit staat in een privébericht voor je klaar. Onder de streep blijft het hetzelfde als eerder genoemd, er staan 2 facturen open en voordat het weer aangesloten kan worden zullen beide voldaan moeten worden.

Misschien iets voor klantrelaties?
Zij hebben het eind mei in behandeling gehad, met dezelfde conclusie als resultaat.
Gebed zonder end
Heb 2 April betaald
Wat zei je gisteren dan ?
Het geld was binnen.
En dat de financiele afdeling dat ook heeft bevestigd.
u blijft volhouden dat ik 2x dezelfde. Faktuur moet betalen
Dat doe ik niet..
Telfort is verkeerd bezig. En kijkt niet maar 15x verzonden betaalbewijs

Het staat vedorie in the mailbox van de klantenservice

Maar ja telfort treitert alleen maar..
Omdat handmatige betalingen gestraft worden.

Vriendelijke groet
Lisa
Reputatie 8
Badge +17
Het kan best zijn dat je 2 facturen in april betaald hebt, maar er staan toch nog 2 facturen die niet zijn betaald.

Waarschijnlijk 2 andere facturen dan jij bedoeld.

Zolang die facturen niet betaald zijn wordt je niet aangesloten. En als betaling uit blijft, wordt je abonnement beëindigd en moet je nog steeds die facturen en ook nog de afkoop van je abonnement betalen.

Jouw keuze...
Reputatie 8
Badge +11
Gisteren was ik vrij, dus toen heb ik niets gezegd.
Je verdraaid mijn woorden nu ook een beetje, ik heb inderdaad gezegd dat de betaling van 2 april zichtbaar is. Deze is verrekend met het openstaande bedrag van het Thuis abonnement, niet bij het mobiele abonnement. Dat is wat ik eerder zei en wat de financiële afdeling bevestigde. Dit kan je ook zien in het overzicht wat ik je in privébericht heb gestuurd.
De mobiele factuur voor maart staat daardoor nog open net als die van mei en beide zullen betaald moeten worden.
Ik heb 2 april betaald ! 41.68 + 46.49

2 bedragen !!!
Ik wil het u ook sturen... telfort kijkt er niet naar
Niet 1 voor thuis die verekent moet worden
2x voor mobiel staat op mijn bankafschrift
Waarom probeert u toch mij 2x dezelfde faktuur te laten betalen.
Zie voorgaande....

Ik heb betaald wat u of telfort ontkent,

Ik laat mij niet vals beschuldigen

Vriendelijke groeten

Lisa

Ps
Als ik niet betaald zou hebben zou ik deze drama niet maken
(Ik zit al in een kort geding omdat ik word bestolen door een deurwaarder..)
Maak voor u niet uit of telfort..Het .gaat daarom,
Ik weet waar de klepel hangt...


Nu is het wel genoeg geweest.. we zijn op de hoogte..
Het blijft ja tegen nee
Ik kom wel naar telfort toe met bewijs
Omdat de administratie bij Telfort niet klopt


IS mooi dat er 2 facturen bij u openstaan
Dat zijn precies die 2 die op 2 April zijn betaald.

En telfort levert geen diensten na betaling. .En ben ik 5 weken afgesloten.

Telfort is en blijft verantwoordelijk / aansprakelijk voor de
schade, en de wanprestatie.

Vr grt
LIsa
Reputatie 8
Badge +11
Lisa,

Heb je dat privébericht van Jasper gelezen?
Laat eens iemand uit je omgeving die je vertrouwd (moeder, vader of een ander familielid) met je meekijken.
Reputatie 8
Badge +11
Alle bedragen die wij hebben ontvangen staan in het overzicht die ik je heb gestuurd, ik heb dit samen met de financiële afdeling nagekeken. Voor de zekerheid ben ik het nu nog eens langsgegaan, het overzicht is volledig. Alles wat daar niet in staat hebben wij niet ontvangen en is daardoor nog openstaand. Dat zijn de mobiele facturen van maart en mei.
Oké Jasper, duidelijk.
Hoi , ik probeer het nog een keertje
M.n contract begon 23 oktober 2018

13 dec 24.50 handmatig nov
15 dec 24.50 handmatig dec
17 dec 29.47 incasso
20 dec 24.50 terug van telfort
21 jan. 28.85 incasso
21 jan 29.47 gestorneerd van 17 dec
23 jan 29.47 voor 17 dec. Handmatig teveel betaald het was 15 dec al betaald.
25 jan 28.85 gestorneerd van 21 ja.
31 jan 29.47 handmatig
6 febr 29.47 handmatig
18 febr 29.47 handmatig
18 febr 29.11 terug gekregen van telfort, ???
20 febr 28.85 nog voor 21 jan.
20 febr 29.11 handmatig
22 febr 29.47 handmatig
20 maart 24.50 met incasso
2 april 41.68 handmatig
3 april 41.68 met incasso was dubnel
3 april 41.68 gestorneerd
20 mei 24.50 handmatig

Zo staat het op m.n bank afschrift
Ik geef toe ,ik heb er ook een rommeltje van gemaakt met storneren
Sorrie daarvoor !
Maar volgens mij heb ik alles betaald

Vr grt

Lisa
Ik heb al 10 of 11x mobiel betaald voor 5 maanden gebruik van de Telefoon.
Ik denk dat op de financiele afdeling iets niet klopt.

23 juni betaal ik 24.50 voor juli

Lisa
Reputatie 8
Badge +11
Het eerste deel laat ik even weg, omdat dat niet van toepassing is voor de huidige situatie.

2 april 41.68 handmatig
3 april 41.68 met incasso was dubnel
3 april 41.68 gestorneerd
20 mei 24.50 handmatig

Die betalingen zie ik allemaal terug zoals je in het privébericht-overzicht zag. De 41.68 (de factuur van maart) is verrekend bij het Thuis abonnement en staat daardoor nog bij het mobiele abonnement open.
De factuur van april is ontvangen en verwerkt.
De factuur van mei is de enige die nog open staat, die is ook 24.50. Die betaal je op 23 juni begrijp ik, dan blijft de factuur van maart nog over.
Als maart en mei beide betaald zijn klopt alles weer en zal je nummer weer actief worden.

Reageer