Wel 41.68 betaald op 2 April en toch al 3 weken afgesloten

• 7 juni 2019
  • 45 reacties
  • 861 keer bekeken

Ik ben al 3 weken met telfort bezig, met o.a 15x
het betaalbewijs te verzenden.
( Daar vroeg klantenservice om.)
Daar is niet 1x op gereageert.

Ik heb 2x 30 min. Telefonisch in de wacht gestaan. Dan wordt de verbinding verbroken.
0900 hoe duur is dat ? Een goeie melkkoe.
En ik moet bij andere mensen bellen.

Waarom reageert u niet op mijn betaalbewijzen !!
Gisteren kreeg ik een brief van telfort.

Daar staat LAATSTE KANS

Geen vriendelijke groeten meer
Lisa

45 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het 0900-nummer van Telfort kost gewoon het normale beltarief (lokaal). Wel slordig dat je zo lang in de wacht moet staan.
Mogelijk is er in de tussentijd alweer een factuur aangemaakt voor de volgende periode. Pas als alle openstaande facturen zijn betaald wordt je weer aangesloten.

Zorg vast dat je mobiele nummer in je profiel staat, dan weten de mensen van Telfort meteen om welke aansluiting het gaat als ze aan je vraag toe zijn.
Alles is betaald
Maar dan moet u mijn betaalbewijs
zien van mijn talrijke emails.
Zonder reactie.

Admin: 06-nummer uit bericht verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt je 06-nummer beter uit je post halen. Nu kan iedereen het zien.
Drie puntjes onder je post > Bewerk.

Ik ben niet van Telfort en kan dus geen mails en dergelijke van je zien. Ik probeer alleen je op weg te helpen.
Het wachten is op een reactie van Telfort.
Alles is betaald
Maar dan moet u mijn betaalbewijs
zien van mijn talrijke emails.
Zonder reactie.

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @soof, als je betaald hebt kan ik me voorstellen dat je weer wilt worden aangesloten! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie geen betaling in april staan bij het mobiele abonnement. Het kan zijn dat de betaling in een achterliggend systeem wel is ontvangen, dat kan ik niet bekijken. De afdeling die over de betalingen gaat kan dit wel nakijken, maar zij zijn niet aanwezig in het weekend. Als je bij het vakje "Extra informatie" op je profiel het bankrekeningnummer kunt invullen waar je het van hebt overgemaakt, kan ik volgende week vragen om te kijken of zij de betaling kunnen terugvinden.
Hallo

Ik heb gisteren m.n bank rekwning nr ingevuld bij m.n profiel, zoals u vroeg.

Toch begrijp ik 1 ding niet ik krijg op niets een reaktie
...
Ik heb minstens 15 x het betaal bewijs van de ING toegestuurt.

Met internet bankieren op 2 April. 41.68
Op 3 April doet telfort een incasso 41.68
Wat ik terug heb laten storten. ( alleen dat wordt gezien )
Alleen daar wordt naar gekeken. Men zegt 6 mei..
We kunnen niet verder in het systeem

Toch blijft het raar dat u mijn tien tallen mails met betalings bewijs ( waar u eerst naar vroeg)
Totaal niet beantwoord..
Wel zit ik nu 4 weken zonder aansluiting
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @soof, ik heb de financiële afdeling gesproken. De betaling die je op 2 april hebt gedaan is inderdaad ontvangen, die is toen met een (op dat moment) openstaande factuur van het Thuis pakket verrekend. Waarom je eerder geen reactie hebt gehad op het betaalbewijs weet ik niet, ik was daar niet bij.
Het mobiele nummer is daardoor nog niet weer aangesloten natuurlijk, dat bedrag is nog openstaand. Om het mobiele nummer weer te kunnen gebruiken zal het hele openstaande bedrag betaald moeten worden. Om dat makkelijker te maken heb ik je een link gestuurd, waarmee je het direct kunt betalen. Deze krijg je op het e-mailadres waarmee je je ook hebt aangemeld op het forum en enkele uren na het betalen zal het nummer weer geactiveerd worden.
Goedendag.

ik heb op 2 April 41.68 naar mobiel overgemaakt.
En ik heb op 2 April 46.49 naar mobiel overgemaakt ( Teveel betaald )
2 bedragen...
En op 20 mei 25.96 en Maart 24.50

Wat moet ik nu betalen ?
Vriendelijke groet

Lisa van klaveren

Nog steeds jammer dat klantenservice nergens op reageert
Reputatie 8
Badge +11
Het hele openstaande bedrag moet betaald worden, dat is 66,18. Dat bedrag is opgebouwd uit de factuur van maart en de nieuwste factuur van mei. Met de link die ik je eerder vandaag heb gemaild zal je dat bedrag in een keer via iDEAL kunnen betalen, daarmee wordt je zoals gezegd binnen enkele uren weer aangesloten.
Als je het bedrag handmatig overmaakt, kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Vandaar dat ik je die link stuurde, dat is de snelste optie.
Hoezo verdorie april ?
Ik heb 2 bedragen betaald op 2 April
41.68 en 46.49
En mei 25.96.

Ik ben nu 4 weken afgesloten !!

Ik heb al dubbel betaald. wat u verekent met thuis..daar was alles al betaald.

Nu moet ik betalen voor niet geleverde diensten ?
Reputatie 8
Badge +11
We hebben het nagekeken, en de mobiele factuur van maart is niet betaald. Die zal eerst voldaan moeten zijn voordat het nummer weer geactiveerd kan worden.
Voor het Thuis abonnement is niet dubbel betaald, de betaling die je in april hebt gedaan is zoals gezegd daar verrekend met een op dat moment openstaande rekening. Daarna is niets opnieuw of dubbel geïncasseerd.

Nu moet ik betalen voor niet geleverde diensten ?
De diensten worden nu inderdaad niet geleverd, maar dat komt juist omdat die factuur nog niet betaald is. Als die (en de nieuwste factuur) betaald zijn wordt je weer aangesloten. Daar kan ik niets aan veranderen.
Goedendag,

Ik heb 2 bedragen over gemaakt met internet bankieren op 2 april 2019
Naar Telfort mobiel. 41.68 en 46.49 euro
Daar blijf ik bij..

U houdt vol en ik hou vol.

.( DE tientallen emails, met betalingsbewijs van de ING bank, blijven onbeantwoord En u kunt het niet zien. )

De 46.98 is verrekent met de afkoop som of boete van 250 euro, omdat ik internet + tv had opgezegt bij u. I

M.n gestorte geld wordt door u verdeeld.
.

Ik wil niet dubbel betalen en ook niet in Juni..
Toen ik 2 April had betaald heeft u mij al afgesloten.
Ik heb 20 mei al betaald voor Juni en voor niets.
Nu 4 weken zonder telefoon u levert niets.

Ik heb 1 optie..dat is opzeggen...
Stuur de deurwaarder maar.
Laat ik hem /haar m.n betaalbewijs zien.
Want bij u ziet niemand het..

Wel bedankt voor uw inzet

Lisa
Je wordt inderdaad weggepest en weg getreitert.
Ben al 4 weken afgesloten
Ik heb al 15 x het betaalbewijs gestuurt zonder 1 reaktie. En 40 emails met vragen, ook geen reaktie
2x 30 min. In de wacht gestaan 0900 nr. Dan wordt er opgehangen. Schijnt normaal tarrief volgens telfort..Dat is niet waar
Op dit forum kan ik ook al niet geholpen worden
Want ze kunnen nergens inkijken.
Het is daar net een sekte met ze allen..
Ik heb 2 April 41.68 overgemaakt en nu moet ik dat nog een keer betalen,en meteen ook voor juni die ik 20 mei al betaald heb.( Dan word ik weer aangesloten...)
Als u nog langer wacht komt juli aigustus etcetc.
Ik ben al 4 weken met u bezig
En ondertussen worden nog steeds geen diensten geleverd.
Dit speelt al vanaf half April.

Ook heb ik op 2 April 46.49 overgemaakt naar mobiel. wat u verrekent heb met thuis internet.
Dat wordt ineens voor internet thuis,een opzeg boete, van 250 euro afgetrokken.
41.68 van dezelfde dag wordt door u niet gezien.
Op m,n bankafschrift staat duidelijk 2 bedragen naar mobiel waarvan 46.49 teveel wat u dan maar verrekent met thuis. .

15 x het betaalbewijs met internet bankieren
Van de ING bank opgestuurt....Schandalig

Nu maar wachten op de deurwaarder. Laat ik hem/ haar m.n betaalbewijs zien.. Want Telfort wilt het niet zien.

Ik heb er alles aan gedaan om het op te lossen.
Rest mij 1 optie....

OPZEGGEN ! Voordat u nog meer geld vraagt voor niet geleverde diensten

Vr grt
LIsa

Admin: dubbele topic samengevoegd met bestaande topic
Reputatie 8
Badge +11
Ik geloof dat je de bedragen hebt overgemaakt, de financiële afdeling bevestigde dat ook. Die zijn zoals gezegd bij het Thuis abonnement gekomen en niet bij het mobiele abonnement, waardoor de bedragen daar nog open staan. Als het bedrag open blijft staan zal het abonnement worden beëindigd en de resterende maanden van het contract worden dan ook in rekening gebracht. Pas als dat ook een bepaalde tijd heeft opengestaan zal er een incassobureau worden ingeschakeld. Ik wil dat liever voor jou voorkomen, zodat je je nummer ook snel weer kunt gaan gebruiken.
Hallo Jasper,

Ik heb Maart April en 20 Mei betaald.voor mobiel
Waarvan in April ook nog 46.49 ook voor mobiel.

Welk bedrag blijft open staan ?

Raar verhaal hoor..het geld is gevonden maar toch blijft de faktuur open staan ?

U verdeeld mijn geld verkeerd naar thuis
Sinds 4 Maart was ik al overgestapt naar een ander provider. Ik had geen schuld bij thuis.
Waarom geeft u dat niet terug of verrekenen
met Juli ?
Waarom wordt er altijd zo gedreigt met betalen en blokkeren. En incasso ?

U levert zelf geen diensten terwijl alles is betaald.
En toch blijft het bedrag open staan ?

Ik ben al 4 weken afgesloten ?
Ik betaal gewoon 24.50 voor Juli.
Het is uw administratie niet de mijne.
U moet zorgen dat dat gat gedicht wordt.
Laat anders de deurwaarder maar komen, ik ga tot het hoogste. Principe kwestie.

Betaald is betaald..U kunt m.n geld wel weet ik waar stoppen, en zeggen ; Je hebt niet betaald.
( Wat al 2 maanden wordt volgehouden door u )

Ik heb al genoeg schade door uw administratieve fout ( door niet te kunnen telefoneren. )

Lisa
Hallo @soof , met alle respect, maar afgeven op Telfort is de gemakkelijkste maar niet de juiste manier.
De uiteindelijke oorzaak ligt bij jezelf doordat er één of meerdere keren een (automatische) betaling niet is gedaan en daar niet adequaat op gereageerd is.
Ik stel voor dat je vanaf het moment dat er een achterstand is ontstaan eens de facturen van zowel het thuis-abo als het mobiele abo er bij pakt en dan de bankgegevens er naast legt zodat je precies per factuur kunt zien wanneer er wat wanneer wel of niet betaald is, dan houd je op een gegeven moment een verschil over dat je nog moet betalen en dat verschil maak je over met de door Telfort gestuurde betaallink en de zaak is afgedaan.
Op dit forum met bedragen lopen te gooien hebben wij als klanten en mede-forumleden toch niets aan,
je zult toch eerst intern even de boel op een rijtje moeten zetten.
Succes.
Een gepensioneerd administrateur.
Hallo,

U gaat niet over mijn portemonee.
Ik heb Maart April Mei betaald !!!
Ik betaal gewoon 24.50 voor Juni en voor niet gele erde diensten

U mengt zich in een discussie waar u geen weet van heeft. Wij hebben elkaar niet eerder gemailt
U vraagt om betaalbewijzen ..die heb ik vanaf half april al toegestuurt ..15 x
Daar wordt niet 1x op gereageert
Met bedragen smijten ?
U vraagt stiekem 66 euro in de mail en dreigen
Met incasso en afsluiten..en betalen
Ben al 4 weken afgesloten.

Gaat zelf maar de betaal bewijzen en bonnetjes naast elkaar leggen. en ik wil 46.49 retour.
Ik heb alles betaald
Lisa
Dus als er geen automatische incasso uitgevoerd kan worden maar wel een handmatige
Wordt men daarvoor gestraft.

Door nergens op te reageren. Te treiteren
AF te sluiten en ga maar door
Hallo @soof , even voor de duidelijkheid, ik ben een mede-forumlid en géén medewerker van Telfort.
Ik probeer vanuit mijn vakgebied in mijn werkzame leven alleen hulp te bieden.
Maar als dat niet op prijs gesteld wordt, prima, even goede vrienden, dan reageer ik niet meer.☺
Prima want het schiet toch niet op
Reputatie 8
Badge +11
Jan is net als jou een klant van ons, hij probeert met je mee te denken en te helpen. Daarop hoef je hem natuurlijk niet aan te vallen, en dat is overigens ook in strijd met onze huisregels (laat je medegebruikers in hun waarde).

Dat je aangeeft dat je betaald hebt is duidelijk, dat heb je een aantal keer genoemd in het topic. Ik heb het zoals eerder gezegd na laten kijken door de financiële afdeling en de uitkomst daarvan blijft dat die facturen niet voldaan zijn. De enige manier om weer aangesloten te worden is het openstaande bedrag in zijn geheel te voldoen. Ik kan daarmee alleen in herhaling treden, want dat is hoe de vork in de steel zit. Ik kan de werkelijkheid niet veranderen.
,hoi

En vanmiddag zei je..de betalingen zijn binnen
( al sinds 2 april..hoor )
Alleen niet bij mobiel maar bij thuis 46.49
En daarom blijft de faktuur van mobiel openstaan.
Maar die heb ik ook betaald 41.68 ook op 2 April.
Beide naar mobiel

Ik moet wel blijven zeggen dat ik betaald heb
Want u blijft om geld vragen

Ik heb geen thuis bij telfort alleen mobiel
Last mij ook in m.n waarde.
Ja. Ik blijf zeggen dat alles is betaald
U geeft dat sinds vandaag pas toe.
Na half April.
Nooit nergens antwoord op gekregen
U weet ook niet hoe ik minderwaardig ik door de Telfort sekte wordt behandeld.
En jan in gesprek mengen zodat mij de les wordt gelezen om bonnetjes naast elkaar te leggen. Alsof ik niet weet wat ik moet betalen.
Of betaald heb
Vergeet niet dat ik al bijna 2 maanden met Telfort famely ellende zit.
Valse beschuldigingen valt ook niet mee met de bewijzen en nooit een reaktie tot de dag van vandaag
2X 30 min gebeld wotdt er opgehangen
Ik heb door telfort alleen maar last hinder en schade

Geef gewoon toe dat je niet kunt helpen als je nergens inzage in mag hebben als forum lid.
Want wat is het nut..

U schuift problemen terug bij de klant
Ik leg ze weer bij u
Telfort reageert nergens op
Laat telfort dan maar bonnetjes maast elkaar leggen

Lisa
Misschien ga je mij nu aanvallen, maar volgens het bonnetjes naast elkaar leggen claimt Telfort dat er nog geld te goed is, als je dit niet betaald word je niet aangesloten, nu ben je al 4 weken afgesloten, als later als jij de bonnetjes netjes naast elkaar legt ter controle dat jij gelijk hebt krijg je het teveel betaalde van Telfort terug en de tijd dat je niet van de diensten kon gebruikmaken een vergoeding.

Zodra er een deurwaarder komt ben je verder van huis, nu is het nog een kleinigheidje, de deurwaarder komt ook bij de BKR in Tiel terecht, heb je een registratie staan die 5 jaar niet weg te krijgen is, en ook al krijg je gelijk, de BKR blijft vaak hangen.

Succes ermee.
Goedendag.

Ik heb 2 April betaald..41.68 naar mobiel, volgens mijn bankafschrift van de bank.
15x naar u verzonden

Het is bij thuis internet terecht gekomen ( is ook al bevestigd door de financiele afdeling )
Daardoor blijft het bedrag bij mobiel open en moet ik het nog een keer betalen
En ik heb niet eens een thuis abonnement .
Ik betaal niet 2x dezelfde faktuur

Zou ik zoveel reageren als het niet waar zou zijn.?
Ik voel mij ook aangevallen met telfort claimt enz.

U heeft alleen de opdracht mij bang te maken met deurwaarders en BKR Stuur de deurwaarder maar snel, des te eerder kan ik weer bellen. En krijg ik m.n vergoeding..
Mag u schenken aan een goed doel..

Ik heb m.n administratie op orde
Kan ik van telfort niet zeggen
Geef uw advies over bonnetjes maar aan telfort.

U ook succes , met het forum.

Vriendelijke groeten

Lisa
Een mail verzenden aan Telfort?

Doornekamp33 is geen medewerker van Telfort maar probeert je alleen te waarschuwen.

Maar als de betaling is verkeerd in het systeem is gekomen, ligt waarschijnlijk daar het probleem.
Dit als ik het goed begrijp dan.

Misschien iets voor klantrelaties?

Je kunt ook een Klacht indienen bij Telfort je kunt dit online of per brief doen.

De geschillencommissie

Consuwijzer: Ik ben het niet eens met de rekening. Wat nu?

Reageer