beantwoord

Wegvallende verbinding mobiel

• 2 november 2019
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb sinds een week geregeld en onafhankelijk van locatie (denk ik) dat ik geen netwerk meer heb. Is niet handig natuurlijk. Contact wordt hersteld wanneer ik de telefoon uit zet en na een paar minuten weer aan zet. Maar het gebeurt me te vaak.. en ben dus (weet niet hoelang) onbereikbaar. 
wat kan ik doen? 
gr suzanne. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 november 2019, 20:36

Komt dat overeen met wat jij ervaart? Anders hoor ik graag van ej. Wil nog graag verder voor je zoeken hoor. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zosuzanne, welkom hier op het Forum. 

Ik lees problemen met een wegvallende verbinding op jouw mobiele toestel. Gaat het om een iPhone toevallig? Want sommige iPhone gebruikers ervaren problemen sinds IOS 13. Apple is op de hoogte en werkt hard aan een update om dit op te lossen. 

Mocht het om totaal iets anders gaan, dan ben ik benieuwd of je jouw simkaart ook al in een ander toestel hebt getest? Zo kunnen we erachter komen of het om de simkaart gaat of dat het probleem in het toestel zit. Heb je namelijk in het ander toestel prima bereik. Dan zit er iets niet goed in het toestel en wil ik je aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken. Is het bereik in het andere toestel ook slecht dan wil ik je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. 

Hoi Bart. 
ik weet niet of het aan de update ligt, had vanmorgen een van je collega’s aan de lijn en ze vertelde me dat het aan het kpn netwerk lag, maar dan alleen bij Apple en Samsung toestellen. Waar het ook zit, bij de iOS update of aan het kpn netwerk, er wordt aan gewerkt. 
er zijn veel meer mensen die dit zo ervaren, dus het zal wel goedkomen. 
zoniet, ga ik alsnog even langs bij de kpn winkel. 
dank voor je reactie. Groetjes suzanne. 

Reputatie 8
Badge +11

Bij Samsung is mij niet bekend. Met de iPhone wel en sinds IOS 13. Dit staat los van het netwerk. Zie ook dit topic. Hier is het probleem uitgebreid besproken met contact met Apple en met onze Technische Dienst. In ieder geval hoop ik dat het snel is opgelost. 

Reputatie 8
Badge +11

Komt dat overeen met wat jij ervaart? Anders hoor ik graag van ej. Wil nog graag verder voor je zoeken hoor. 

Hoi Bart, heb nu al dagen nergens meer last van. 
Dus ik denk dat het is opgelost. Wat het ook was. 
dank voor je reacties. 
groetjes Suzanne. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat klinkt helemaal super!  Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er nog een keer weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer