Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en in gebruik. Nu valt met regelmaat het bereik weg ( toestel: iPhone
. Er staat nog net niet: geen service, alleen het bereik is helemaal verdwenen en zoekt naar bereik. Is het mogelijk dat er een foutje in de simkaart zit? En zou ik gewoon een nieuwe aan moeten vragen om het te proberen?
Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 november 2019, 12:42
Hoi @yorickkelder, geen bereik hebben is altijd vervelend. We zijn zo gewend om altijd verbonden te zijn dat je dat snel merkt. Of het de SIM-kaart is durf ik op basis hiervan nog niet te zeggen. Heb je dit op een specifieke locatie, of op meer plekken? Ik ben ook benieuwd of het ook speelt als je deze SIM in een ander toestel plaatst en vice versa, gaat het dan mee met de SIM-kaart of blijft het bij het toestel? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie