weet iemand of....

• 13 december 2012
  • 1 reactie
  • 1938 keer bekeken

Ten eerste zal ik me even voorstellen;

Ik heet Marcel , ben al een jaar of 6 of 7 lid van telfort, en ik gebruik sinds 18 maanden een iphone met 1000 minuten abonement (goede service van telfort trouwens , mijn tel ging kapot en ik had binnen 5 dagen een spiksplinternieuwe!!)

Mijn vraag is ; Bestaat er een mogelijkheid dat je niet meer dan de minuten in je bundel kan verbruiken????  Een app mischien? of wellicht een service van telfort??
Ik ga de laatste maanden namelijk GROF over mijn bundel heen (niet eens helemaal mijn schuld, ik kamp met medische problemen, waardoor ik minder waarneem , zowel zien als horen)  en tsja triest maar ik heb neefjes die maken daar misbruik van!!!

mvg  Marcel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@mars69,

Welkom op het forum! Fijn om te lezen dat je treden bent met onze dienstverlening.
Ik kan me voorstellen dat je graag zicht wil houden op jouw bundelverbruik.
Het is mogelijk om BelBewust te activeren. Je ontvangt dan aan het begin van de factuurperiode een SMS en halverwege deze factuurperiode nogmaals. Dit kun je activeren via Mijn Telfort. In dit sms-bericht staat weergegeven hoeveel bundeltegoed je nog over hebt.
Je kunt via de iPhone ook de 'Belstatus app' downloaden. Het verbruik wordt dagelijks bijgewerkt en dit kun je ieder moment van de dag bekijken.

Weet je zo voldoende?

Denise

Reageer