beantwoord

Weer geen sms melding gekregen bij nieuw beltegoed op 4 Maart 2018

• 8 maart 2018
  • 20 reacties
  • 323 keer bekeken

Voor de zoveelste maal weer geen startupdate per sms gehad,dit nieuwe maandtegoed gaat in op de 4e van de nieuwe maand,
Wanneer word dit opgelost ?
Mijn instellingen voor het ontvangen van deze berichten staat goed ingesteld,en hebben altijd goed gewerkt ,maar sinds het begin van dit jaar is het elk maand mis.
Dus Telfort kom op met die goede service en los dit gewoon op a.u.b.
Afz. : J R
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 maart 2018, 09:30

Hoi allemaal, ik heb definitief uitsluitsel gekregen over de Startupdate sms. Deze functie is met de aanpassingen van 25 op 26 februari komen te vervallen. Hierdoor is dit bericht bij jullie allemaal niet meer aangekomen. Eerder stond wel in de technische specificaties dat deze functie meegenomen zou worden. Naar aanleiding van jullie berichten blijkt dat dit nog niet gerealiseerd is. Excuses hiervoor.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan, wat vervelend dat je de afgelopen periode de sms niet hebt gekregen van de startupdate. Dat ga ik laten uitzoeken door mijn collega's. Ik kan je namelijk niet gelijk verklaren waar dit door komt. Als ik meer weet, dan hoor je het van je.
Reputatie 8
Badge +11
Mogelijk geldt dat voor (veel?) meer mensen @Wieger - Telfort. Ik heb hem ook niet gehad.
Nieuwe periode ging bij mij de 8e in.
Reputatie 1
Mogelijk geldt dat voor (veel?) meer mensen @Wieger - Telfort. Ik heb hem ook niet gehad.
Nieuwe periode ging bij mij de 8e in.
Klopt helemaal, ook ik heb deze gisteren niet ontvangen! Ik heb hier ook al melding van gemaakt, maar nog geen reactie gehad.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tamara, GJC en Jan. Het lijkt hier inderdaad om een breder probleem te gaan. Dit ga ik aankaarten bij mijn collega's.
Badge
Hier ook niks ontvangen geen sms
Ik kan me vergissen maar zou de SMS niet plaats maken voor een emailtje waar het de factuur betreft. Ik kan me geen sms herinneren met een nieuw beltegoed alleen de factuur.
Reputatie 7
Badge +7
Er waren twee verschillende sms'jes, eentje met inzicht in je tegoed(Startupdate SMS) en eentje dat je factuur klaar staat. De tweede is komen te vervallen. De eerste is nu dus niet verstuurd.
Die eerste heb ik dan sinds ik mobiel klant ben nooit gezien, tenzij ik dit zelf ergens heb uitgezet wat me niks zou verbazen.

Edit mijn huiswerk gedaan
3. StartUpdate

Wil je iedere maand precies weten hoeveel tegoed je hebt? Sms dan STARTUPDATE AAN naar 1266. Je ontvangt aan het begin van iedere factuurperiode een gratis bericht met hoeveel belminuten en MB's je de komende maand kunt besteden. Inclusief meegenomen belminuten en MB's van de vorige maand. De StartUpdate kun je ook via Mijn Telfort aanzetten.

Dat laatste vind ik niet terug in mijn telfort tenzij ik op de verkeerde plek zoek. Ik weet wel waarom ik dit niet krijg heb dit nooit AAN gezet. En zolang de app goed werkt hoeft dit ook niet aan.
Reputatie 8
Badge +11
Er zijn denk ik met de overgang naar het nieuwe systeem diverse bitjes omgevallen. Ik heb het ook nooit aangezet, maar kreeg de SMS wel. De nadruk op kreeg.
Reputatie 2
"Wil je iedere maand precies weten hoeveel tegoed je hebt? Sms dan STARTUPDATE AAN naar 1266".

Ik wilde gevolg geven aan deze tip, maar ik kreeg een foutboodschap: Kan uw verzoek niet uitvoeren wegens een technische storing.
Reputatie 2
Hier precies hetzelfde, ook hier de foutmelding Kan uw verzoek niet uitvoeren wegens een technische storing. Nog een boel werk te verzetten bij Telfort!!!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi allemaal, onze techneuten hebben dit vraagstuk nog in onderzoek. Als er meer bekend is, dan horen jullie het van me.
Reputatie 2
"Wil je iedere maand precies weten hoeveel tegoed je hebt? Sms dan STARTUPDATE AAN naar 1266".

Ik wilde gevolg geven aan deze tip, maar ik kreeg een foutboodschap: Kan uw verzoek niet uitvoeren wegens een technische storing.

Voor jouw informatie: dit is het SMS-je dat ik binnenkrijg na verzending:

Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor het screenshot. Dat is inderdaad de reactie als het verzoek niet verwerkt kan worden. Vanuit mijn collega's heb ik nog geen nieuws. Ik ben bang dat ik pas in de loop van volgende week bericht krijg hierover. 😞
Reputatie 7
Badge +7
Hoi allemaal, ik heb definitief uitsluitsel gekregen over de Startupdate sms. Deze functie is met de aanpassingen van 25 op 26 februari komen te vervallen. Hierdoor is dit bericht bij jullie allemaal niet meer aangekomen. Eerder stond wel in de technische specificaties dat deze functie meegenomen zou worden. Naar aanleiding van jullie berichten blijkt dat dit nog niet gerealiseerd is. Excuses hiervoor.
Reputatie 8
Badge +11
.....Eerder stond wel in de technische specificaties.....
Nu niet meer?

......nog niet gerealiseerd is....
Mag ik uit dat "nog" opmaken dat het wel weer komt?
Reputatie 7
Badge +7
Hiermee wilde ik aangeven dat de wens voor de update sms wel aangevraagd was, maar bij de wijziging niet ontwikkeld. Ik heb het verzoek gedaan om deze functie weer nieuw leven in te blazen. Dat zal verder bekeken gaan worden.
Reputatie 8
Badge +11
Okee, dank voor de uitleg.
Reputatie 2
TIP:
Wel goed om het dan nu van deze pagina te verwijderen:

Reputatie 7
Badge +7
Dat heb ik al aangekaart bij mijn collega's, voordat ik het bericht hier plaatste. Ik verwacht dat het binnen een paar dagen niet meer op de website staat.

Reageer