Website is kapot voor adreswijziging mobiel abo

• 2 november 2016
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Als ik inlog op MijnTelfort voor me mobiel abo, dan zou ik een adreswijzing moeten kunnen doen?
Lijkt te kunnen, netjes ingevuld, maar er veranderd nix.
Wel komt ie soms opeens met post adres, maar ik ben verhuisd, dus das beetje lijp toch? Ik vraag niet om nieuw post adres...
(Oja, verhuizing is al weken gelede bij gemeente doorgegeven)

Heb al 3 dagen een keer geprobeerd, maar adres wordt niet gewijzigd.
Na wijziging werkt knop "Terug naar mijn gegevens" niet op hetzelfde venster?

Dan een mailtje of sms of whatsapp dacht ik.
Maar er is alleen twitter en smoelboek en da hoef ik nie.
Pfff en voor forum mot je eers weer account aanmaken..... maar goed, na geen verandering na dagen van de feedback vol spammen dan toch maar op het forum proberen

De vraag is dus: Laat me even weten als de site weer werkt?

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey Aap1,

Wat vervelend dat het niet lukte op de site! Er zijn inderdaad wat moeilijkheden op het moment. Zou je in een privébericht je gegeven naar me willen sturen?
Ik zal het dan voor je aanpassen! :)

Groetjes Marissa
Ik heb eenzelfde probleem. Probeer al een paar dagen mijn adres te wijzigen, alles lijkt goed te gaan, wijziging verzonden. Maar adres is nog steeds het oude adres. Hoe kan dit?

Gr.
R.
Beste heer/mevrouw,

Ik probeer nu al een aantal keren mijn adres te wijzigen. Als ik de wijzigingen invoer nadat ik ben ingelogd, en op 'Wijzigingen doorvoeren' klik, loopt de site een soort van vast. De wijziging kan ik op deze manier niet doorgevoerd krijgen.

Kan ik op een andere manier mijn adreswijziging doorgeven?

Vriendelijke groet,
E.P. van Staalduine

P.S. Ik plaats het in dit topic, omdat ik een vergelijkbaar probleem heb als 'Aap1'.
Helaas geen reactie gekregen op mijn vraag.
Inmiddels gelukkig wel opgelost door in te loggen via een andere browser.
Met Chrome liep het wijzigen van het adres vast, met Safari lukte het wel gewoon.

Groet,
E.P. van Staalduine

Beste heer/mevrouw,

Ik probeer nu al een aantal keren mijn adres te wijzigen. Als ik de wijzigingen invoer nadat ik ben ingelogd, en op 'Wijzigingen doorvoeren' klik, loopt de site een soort van vast. De wijziging kan ik op deze manier niet doorgevoerd krijgen.

Kan ik op een andere manier mijn adreswijziging doorgeven?

Vriendelijke groet,
E.P. van Staalduine

P.S. Ik plaats het in dit topic, omdat ik een vergelijkbaar probleem heb als 'Aap1'.

Reageer