Wat te doen aan slecht bereik in Amersfoort Noord?

• 18 maart 2016
  • 3 reacties
  • 376 keer bekeken

Beste,

Ik heb (altijd al) heel slecht bereik met mijn Samsung S4. Soms zelfs helemaal geen enkel bereik. Op de website lees ik dat ik dan bij toestelhulp mogelijk wat tips kan vinden over het aanpassen van mijn instellingen, maar de link die daarbij staat werkt niet: http://webmanager.telfort.nl.kpnis.nl/web/show/id=408099/webid=26098/mode=preview/langid=43.
Graag hulp hierbij! welke instellingen zou ik kunnen aanpassen? En als het niet aan mijn toestel (-instellingen) ligt, wat kan er dan (door telfort?) gedaan worden aan dit belabberde bereik?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste, welkom op het forum. Niet bereikbaar zijn is natuurlijk ondenkbaar en super lastig. Er zijn een aantal dingen die ik van je wil weten om je verder te kunnen helpen. Kun je mij antwoord geven op onderstaande vragen?

1. Speelt dit alleen in Amersfoort Noord (zo ja, welke postcode(s)) of ook op andere locaties?
  2. Heb je jouw simkaart al eens in een andere telefoon getest?
  3. Heb je al een andere simkaart in jouw eigen Samsung uitgeprobeerd?
  4. Ervaar je dit op 2G, 3G of 4G?
In een privébericht kun je mij een alternatief doorgeven voor jouw gebruikersnaam. Op deze manier is jouw 06-nummer voor iedereen zichtbaar.
Het speelt idd alleen in amersfoort Noord. Postcode 3826 en daaromheen. Antwoorden op vraag 2 en 3 zijn nee! Heb wel twee jaar terug van telfort een nieuwe simkaart gekregen. Vraag 4: ik ontvang überhaupt nooit 4g, enkel 3g of H+?
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Sprinkhaan, ik stuur je even een privéberichtje.

Reageer