Wat is het verschil tussen een originele nokia6310i en een gereviseerde?

• 17 november 2012
  • 6 reacties
  • 2766 keer bekeken

Lieve mensen !

Wat is in vredesnaam het verschil tussen een nokia6310i die origineel is. en een nokia6310i die gereviseerd is? (ik heb het gereviseerd?)
Bij de phone house bij mij zeggen ze dat een gereviseerde nokia6310i niet goed is en dat de kwaliteit heel slecht is.

rarara hoe kan dat? ):

6 reacties

Uit: http://www.boerel.nl/nieuws/nu-leverbaar-nokia-6310i-a49.html

Volgens velen is de Nokia 6310i de beste handset ooit. Helaas heeft Nokia dit toestel uit de handel genomen. Bij ons kunt u echter nog terecht voor dit toestel. Wij leveren gereviseerde modellen met nieuwe behuizing, nieuwe accu, nieuwe lader en de laatste Nederlandse software. Ideaal voor gebruik met een nieuwe bluetooth carkit of met uw bestaande Cark-91 carkit!

Dat is dus bij Boerel een gereviseerde Nokia 6310.
En merk je zelf verschil tov een nieuwe? Doet ie het goed?
Misschien wil de Phone House je wel gewoon een nieuw toestel verkopen.
Badge +1
Lieve mensen !

Wat is in vredesnaam het verschil tussen een nokia6310i die origineel is. en een nokia6310i die gereviseerd is? (ik heb het gereviseerd?)
Bij de phone house bij mij zeggen ze dat een gereviseerde nokia6310i niet goed is en dat de kwaliteit heel slecht is.

rarara hoe kan dat? ):

Gereviseerd wil zeggen dat het toestel is nagekeken en eventuele defecten zijn gerepareerd.
Infeite is het dus naar mijn mening een "goede??" tweede hands.

Als die van jou het goed doet , houden zo, zoniet dan kan je evt kijken voor een
betere cq andere zoals genoemd op:.

Uit: http://www.boerel.nl/nieuws/nu-lever...6310i-a49.html

of elders.
Reputatie 8
Badge +16
Een gereviseerde telefoon is een gebruikte telefoon die schoongemaakt, nagekeken en eventueel gerepareerd is.

Je hebt  dan meestal geen garantie en/of ondersteuning door de fabrikant. Verder worden er niet altijd originele onderdelen gebruikt in gereviseerde toestellen. Soms gebruiken revisiebedrijven gelijkwaardige vervangende onderdelen van andere fabrikanten. Maar het kan ook goedkope Chinese rommel zijn die ze erin stoppen. Je loopt dus het risico dat je een hoop geld betaalt voor een toestel dat niet zo goed werkt.
Haay frankzi, man in the middle, en nelly jacoba.

Ik heb het product besteld bij www.telecomweb.eu =)
ohh en voor de duidelijkheid ! de product werkt heel goed ! =)
Dus dat betekend eigenlijk dat het een goede keus is dat ik een gereviseerde Model heb gekozen in plaats van de originele?(dan moet ik wel veel geluk gehad hebben ! ;o)

Hoe jullie het uitleggen is heel duidelijk !
bedankt !
het blijft een lotterij, je hebt eerlijke bedrijven die toch de mist in kunnen gaan doordat ze zelf verkeerde kwaliteit onderdelen gebruiken, maar je hebt ook een boel beunhazen die opzettelijk de boel vernaggelen, vandaag weer zo'n item bij kassa, ditmaal een iphone dat geniepig van 32GB via reparatie vervangen was door een 8GB, maar het backpanel wel 32GB aangaf. 
glenmorangie@

Het is wat je zegt net een loterij inderdaad !
En dat slaat echt nergens op dat ze dat heel stiekem omruilen voor een 8 gb!!
en waar hebben ze dat stiekem gedaan ?
Naja.. we staan altijd bedonderd waar we bij staan he glenmorangie.
de mannetjes denken aan hun zelf,
maar voor mij vind ik dat telfort is uitgezonderd, want tot nu toe zijn die heel eerlijk geweest.
bij die telfort winkel waar ik een paar keer naartoe was gegaan probeerde zij mij goed en aardig te helpen (ondanks de drukte en haar verstrooidheid)
Naja. ik zie het nog wel tot mijn contract.

@edit
en daarom kies ik ook bewust voor een kpn merk..
want waarom kies ik bijvoorbeeld geen vodafone?: Omdat er bij de klantenPESTERIJ veel schoolkinderen die niks weten. en alleen maar zitten te giechelen en ook een beetje grof overkomen. en die website van vodafone is ook nog eens onduidelijk
en waarom kies ik dan geen t-mobile?: Omdat die netwerk heel slecht is. als je niet eens fantsoenlijk kan bellen dan kan je ook echt letterlijk niks meer, (de klantenservice is ook niet heel goed)

ik zie dat de klantenservice van telfort al ietsje pietsjes is verbeterd sinds paar maanden, (niet helemaal..)

Reageer