Wat houd de klantensevice van Telfort in?

• 15 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 2120 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Bereikbaarheid via telefoon. Duurt 2 minuten voor je op het juiste item komt en vervolgens een wachttijd die m.i. te lang is. Minimaal 10 minuten en langer.
Via email lukt me niet, kan geen emailadres vinden.
Via de site krijg ik service unavailable op het punt waar ik zou moeten zijn. Via een andere keuze krijg ik bericht dat mijn vraag binnen 10 werkdagen wordt beantwoord. Dit lijkt me ook niet echt snel. Nu maar afwachten helaas.

.................of is er iemand die me kan vertellen wat ik van de klantenservice kan/mag verwachten.

Met vriendelijke groet,
deSmid.

5 reacties

Badge
Uit mijn persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat er een grote kans bestaat dat men probeert om je heen te praten of je gewoon helemaal niets laat weten.
Reputatie 1
Uit mijn persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat er een grote kans bestaat dat men probeert om je heen te praten of je gewoon helemaal niets laat weten.

Dit is allemaal een normale zaak bij Telfort krijgt ook geen bericht dat je een mail gestuurd hebt als dat al lukt dus kan geen dossier opbouwen wat je nodig hebt om een zaak te maken dus ouderwets per brief en 2x dezelfde opsturen en een termijn stellen waarbinnen ze moeten reageren doen ze dat niet en die kans is heel groot dan weer per brief dat ze niets hebben laten horen en weer een termijn stellen maar nu erbij vermelden dat U een produkt hebt gekocht wat niet voldoet aan de eiden dus een wanprestatie geleverd is en dat op grond daarvan het contract kosteloos eenzijdig wordt beeindigd door de klant
Bereikbaarheid via telefoon. Duurt 2 minuten voor je op het juiste item komt en vervolgens een wachttijd die m.i. te lang is. Minimaal 10 minuten en langer.
Via de site krijg ik service unavailable op het punt waar ik zou moeten zijn. Via een andere keuze krijg ik bericht dat mijn vraag binnen 10 werkdagen wordt beantwoord. Dit lijkt me ook niet echt snel. Nu maar afwachten helaas.

.................of is er iemand die me kan vertellen wat ik van de klantenservice kan/mag verwachten.

Met vriendelijke groet,
deSmid.

Goede vraag, mijn ervaring is ook niet geweldig. Email is niet mogelijk, begin te denken dat dit bewust is, om bewijs van verzending onmogelijk te maken. wel kun je een contactformulier invullen, maar daar krijg je gewoon helemaal geen reactie op. Mij lijkt het dat er gewoon geen "service" bestaat. Had al problemen met levering, wat uiteindelijk opgelost werd door een iets minder genuanceerd bericht van mijn kant en nu loopt het volgende probleem alweer een maand zonder enig respons. Ook ik kwam er nu achter dat de site nu onbereikbaar was. Jammer, want ik ga de incasso stopzetten en een bericht ter wanprestatie maken. Naar aanleiding daar weer van kan ik eenzijdig opzeggen zonder problemen, volgens mijn juridisch kantoor. Jammer dat een bedrijf als dit zich op deze manier manifesteert, maar het is niet anders. Succes.

Frank
Badge +2

Met vriendelijke groet,
deSmid.

Goede vraag, mijn ervaring is ook niet geweldig. Email is niet mogelijk, begin te denken dat dit bewust is, om bewijs van verzending onmogelijk te maken. wel kun je een contactformulier invullen, maar daar krijg je gewoon helemaal geen reactie op. Mij lijkt het dat er gewoon geen "service" bestaat. Had al problemen met levering, wat uiteindelijk opgelost werd door een iets minder genuanceerd bericht van mijn kant en nu loopt het volgende probleem alweer een maand zonder enig respons. Ook ik kwam er nu achter dat de site nu onbereikbaar was. Jammer, want ik ga de incasso stopzetten en een bericht ter wanprestatie maken. Naar aanleiding daar weer van kan ik eenzijdig opzeggen zonder problemen, volgens mijn juridisch kantoor. Jammer dat een bedrijf als dit zich op deze manier manifesteert, maar het is niet anders. Succes.

Frank

N.a.v. wat je nu zegt een waarschuwing;
Volgens mij is het zo dat als je de incasso storneert je simpelweg een incassobureau op je afgestuurd krijgt. Lijkt me persoonlijk niet prettig, ik zou geloof ik toch proberen dat op een andere manier te doen...

Met vriendelijke groet,
deSmid.

Bij mij bijna het zelfde verhaal ,heb 2X mails gestuurd drie en twee weken geleden nog altijd geen reactie ,en dat verwacht ik ook niet meer.

Het lijkt er op dat je alleen bent aangewezen op het telefoon en dat was nou juist het probleem, dat werkte niet.
heb toch een paar keer gebeld met iemand anders telefoon ,in mijn geval duurde het toch 22 eerste en 25 minuten tweede keer voor dat ik iemand aan de lijn kreeg.

En dat waren puur verspilde tijd en geld want er werd uiteindelijk niet geholpen.

Reageer