beantwoord

Wat gebeurt er na het aflopen van een mobiel abonnement ?

• 10 juli 2018
  • 7 reacties
  • 692 keer bekeken

In Augustus verloopt mijn 2-jarig contract. Ik ben echter tevreden met het abonnement wat ik nu heb, niet met de aanbiedingen die nu steeds voorbijkomen.
Ik heb nu een 400 minuten abonnement met onbeperkt sms.
Wat gebeurt er wanneer ik niet actief een ander abonnement kies ?
En hoe ziet dat er financieel uit ?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 11 juli 2018, 20:37

Hi @Tuba Maniak,

Het klopt inderdaad dat je oude abonnementsvorm gewoon doorloopt nadat je contract is afgelopen en dat je op dezelfde maandelijkse kosten komt. Begrijpelijk dat, als er geen aanbieding tussen zit die aantrekkelijk voor je is, je het liever houdt bij het vertrouwde 🙂 Geef gerust een seintje als je nog vragen hebt! Dank je wel voor je reactie, @GJC 😃
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zolang je niet actief iets anders kiest en dus 'verlengt' (of het contract opzegt) loopt je huidige contract door met dezelfde voorwaarden als die je had. Verschil is alleen dat je vanaf dat moment maandelijks kunt opzeggen of verlengen.

Rustig op een mooie aanbieding wachten dus!
OK ! Dat klinkt prima. Omdat ik bel met een "echte" Nokia 6310i zit ik nl. niet te wachten op allerlei databundels en ook niet op minder minuten voor meer geld. Dan ga ik keurig op mijn handen zitten 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ah, zo'n oliegestookte waarmee je dagenlang zonder stopcontact kunt. Geweldig toestel!
Absoluut ! Op één schep steenkool loopt het ding 11 dagen 🙂 Bovendien is de ontvangst in de auto altijd prima met een cark-91 als ik me niet vergis. Ooit nieuw gekocht in 2001. Dat was toen niet goedkoop. En nu doe ik zelf de refurbishments met reserve onderdelen van oude toestellen als deze eens een barst oploopt. Dat gaat uitstekend. Het binnenwerk heb ik nog nooit hoeven vervangen.
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Tuba Maniak,

Het klopt inderdaad dat je oude abonnementsvorm gewoon doorloopt nadat je contract is afgelopen en dat je op dezelfde maandelijkse kosten komt. Begrijpelijk dat, als er geen aanbieding tussen zit die aantrekkelijk voor je is, je het liever houdt bij het vertrouwde 🙂 Geef gerust een seintje als je nog vragen hebt! Dank je wel voor je reactie, @GJC 😃
Hallo Rozemarijn,

Dat had ik een paar jaren eerder moeten weten, want ik was ook al tevreden met 300 minuten. Maar de huidige 150 minuten zonder databundel is wat weinig..... Afijn, dan laat ik het contract nu gewoon aflopen en ga op de oude voet verder met 400 minuten. Dank voor de informatie !
Reputatie 3
Badge +4
Helemaal goed Tuba, laat het me weten als ik iets voor je kan betekenen!

Reageer