beantwoord

Wat gebeurt er met mijn abonnement met KPN

• 30 april 2019
  • 8 reacties
  • 1068 keer bekeken

Nu krijg te horen dat ik automatisch na KPN over zal gaan terwijl ik helemaal niet bij die maatschappij wilt.
Nu dwingen jullie mij dus bij een maatschappij te gaan waar ik niet voor kies.
En mijn abbo loopt nog tot dacht eind dit jaar.
Dus mijn vraag is
aangezien ik niet bij KPN wil
Hoe nu verder ?
Ik ga niet abbo afkopen, want jullie stappen gewoon over na een ander maatschappij.
Terwijl de klant zoals ik dus daar niet bij wil.

Admin: titel aangevuld voor de volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 mei 2019, 13:59

Hallo @anja72, welkom op ons forum! Het klopt inderdaad dat KPN en Telfort samen verder gaan onder de naam KPN, maar als je al een abonnement bij ons hebt afgesloten veranderd daar niets aan. KPN en Telfort werken al 15 jaar samen zoals de link van JanD aangeeft en ik zou het jammer vinden als je ons daarom gaat verlaten. Als we samengaan blijven abonnementen doorlopen zoals ze nu doen en de voorwaarden van je huidige abonnement blijven ook actief. Als je dan zelf iets in je abonnement gaat wijzigen of verlengen, kan je onder nieuwe voorwaarden vallen. Tot die tijd blijft het gewoon zoals het nu is.
Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @anja72 ,
als het goed is heb je een brief of e-mail gehad van Telfort waarin meegedeeld wordt dat de prijzen wijzigen per 1 juni a.s. en nog wat andere zaken.
Daarin staat tevens dat je vóór 1 juni a.s. je abo kosteloos kunt wijzigen of stoppen met de opzegtermijn van 1 maand, ook als je nog een lopend contract hebt.
Telfort stapt niet over naar een andere maatschappij (KPN), Telfort is KPN, alleen de naam Telfort verdwijnt en de naam KPN komt daar voor in de plaats.
Kijk maar eens naar onderstaande link:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/telfort-en-kpn-gaan-samen.htm
Deze mail of brief dus niet ontvangen
alleen de mail telfort en kpn samen die vandaag pas gekregen.
rest geen mails of brieven gehad.

En hoe zit het met de telefoon want ik heb abbo met telefoon afgesloten?
Hallo @anja72 , als je de vaste telefoon bedoelt, die is een onderdeel van je totale pakket.
Als je de mobiele telefoon bedoelt, daar moet je je (2-)jaarcontract voor 'uitzitten' en als je geen jaarcontract meer hebt kun je dat abo per maand opzeggen.
na fijn zit dus nu vast aan kpn waar ik tegen ben
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @anja72, welkom op ons forum! Het klopt inderdaad dat KPN en Telfort samen verder gaan onder de naam KPN, maar als je al een abonnement bij ons hebt afgesloten veranderd daar niets aan. KPN en Telfort werken al 15 jaar samen zoals de link van JanD aangeeft en ik zou het jammer vinden als je ons daarom gaat verlaten. Als we samengaan blijven abonnementen doorlopen zoals ze nu doen en de voorwaarden van je huidige abonnement blijven ook actief. Als je dan zelf iets in je abonnement gaat wijzigen of verlengen, kan je onder nieuwe voorwaarden vallen. Tot die tijd blijft het gewoon zoals het nu is.
Reputatie 3
na fijn zit dus nu vast aan kpn waar ik tegen ben
Waarom heb je dan een Telfort abo genomen? Telfort is nl al jaren een volle KPN dochter
Beste Geertje, directeur Telfort, anja72, jasper en anderen,
Dit ziet er uit als een bekend scenario. Het doet me denken aan jaren geleden dat ING de Postbank overnam.
Postbank had ook een aparte werkwijze en mentaliteit en heeft jarenlang dienst gedaan als apart merk binnen ING. Uiteindelijk, het zal bekend zijn, is het volledig geïntegreerd en verdween het merk. Stap voor stap merkte ik dat het mijn bank niet meer was door allerlei oorzaken, wat er toe geleid heeft dat ik ben overgestapt.
Nu ben ik al meer dan 15 jaar klant bij u en heb verschillende stadia meegemaakt. O.a. dat na de overname door KPN het Telfort gevoel langzamerhand verdween.
Waarschijnlijk was ik niet de enige, want na wat klagen kwam het weer terug en waardeerde ik de klantenservice weer als uniek.
U begrijpt de link, hopelijk begrijpt uw KPN baas het ook. En nee, alles blijft niet hetzelfde en uw krachten zijn nu al gebundeld 😊
Ben benieuwd of er nog geluisterd wordt en het niet te laat is, want bovenstaand bericht kom ik overal tegen.
Beste mensen,
Ook ik kreeg een mailtje dat mijn Telfort Mobiel abonnement over gaat naar KPN.
Leuk! Ging eerst van KPN naar Telfort en nu weer terug. Reden: de kosten.
Maar nu staat er in dat mailtje dat mijn huidige abonnement, en dus mijn contract, gewoon doorloopt. In de laatste alinea staat echter dat als ik mijn Telfort Mobiel abonnement wil verlengen ik nog steeds bij Telfort terecht kan. Hoezo onduidelijk! Ik heb een abonnement al jaren en er verandert niets voor mij en toch is er sprake in de mail van een eventuele verlenging. Laat ik het maar rustig zeggen: het zal wel, ik zie wel.

Reageer