Wat doet telfort?

  • 7 december 2012
  • 1 reactie
  • 1610 keer bekeken

Ook ik ben klant bij telfort. Ik neem een mobiele telefoon abonnement af. Ik volg dit forum al tijden, toch verbaas ik mij keer op keer over de afhandeling van telfort.

Zeer lange wachttijden bij de helpdesk, geen antwoord via mail en over dit forum nog maar te zwijgen. Ik vraag mij dan ook af wat telfort met dit gegeven gaat doen. Op deze wijze zul je ontevreden klanten zeker niet tevreden krijgen.

Hebben we hier te maken met een overvloed aan klachten of is de bezetting op de klantenservice zwak? Wat zijn de vervolgstappen om dit te tackelen? Welke actie onderneemt telfort om klanten snel en adequaat te helpen en problemen snel op te lossen, doet telfort hier wel wat aan op dit moment?

Zelf heb ik geen klacht overigens.

1 reactie

Badge +2
@iphonegek,

Bedankt voor je reactie. We zijn ons ervan bewust dat onze klanten momenteel niet altijd de kwaliteit van service ervaren die wij nastreven. Dit betreuren we ten zeerste en we werken er dan ook hard aan om dit te verbeteren.

Hugo

Reageer