beantwoord

Wanneer wordt mijn abonnement geactiveerd?

  • 13 oktober 2012
  • 8 reacties
  • 1871 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een abonnement afgesloten bij Telfort en vandaag mijn toestel ontvangen. Ik had ingevuld dat mijn abonnement vandaag in zou gaan, maar ik heb nu alles geinstalleerd en er staat: Geen Service. Het gaat om de Iphone 4. Wordt mijn SIM kaart automatisch geactiveerd of moet ik dit ergens handmatig doen en hoelang gaat dit ongeveer duren? Ik heb zelf erg weinig ervaring met abonnementen, dus mijn excuses als ik op de zaken vooruit loopt.  

Bij voorbaat dank,

Harm-Jan

P.S Een wachtwoord opvragen bij belstatus werkt ook niet nog niet, omdat het mijn gebruikersnaam (06-nummer) niet herkent.
icon

Beste antwoord door hjnieweg 14 oktober 2012, 10:28

Probleem is bij mij ook opgelost!

Dank voor de snelle service.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Heb ook even met de klantenservice gebeld, maar ze hadden er geen directe oplossing voor. Er zouden wat specialisten naar gaan kijken.
Is er iemand met een oplossing? Zou graag van mn telefoon gebruik gaan maken.
Hoi,

Ik zit met exact hetzelfde probleem, maar ikheb dan een iPhone 4s.

Ik zal ook even bij de klantenservice navragen.
Hoi,

Ik zit met exact hetzelfde probleem, maar ikheb dan een iPhone 4s.

Ik zal ook even bij de klantenservice navragen.


Ik heb de klantenservice ook al gebeld, maar er is niks gebeurd. Mocht je iets nieuws horen dan hoor ik dat graag.
Probleem is bij mij opgelost!

Ik heb de iPhone helemaal uitgeschakeld voor een aantal minuten en na het aanzetten kwam telfort in beeld.

Hopelijk werkt het bij jou ook, succes!
Probleem is bij mij ook opgelost!

Dank voor de snelle service.
Badge +2
Als je het simkaartje al voor de activatiedatum in het toestel hebt zitten (en dat aan hebt staan) dien je altijd het toestel uit- en aan te zetten, anders is het netwerk zogezegd nog niet op de hoogte dat jij er bent 😉
Badge
@hjnieweg en JPB,

Welkom op het forum! Fijn dat het is opgelost, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Bedankt voor jullie terugkoppeling!

Laïla