beantwoord

Wanneer komt de iPhone 11 Pro in de verlengshop

• 1 november 2019
  • 13 reacties
  • 297 keer bekeken

Voor de iPhone 11 modellen wordt later deze maand nog een nieuwe levering verwacht en voor de iPhone 11 Pro modellen volgende maand.

@Jasper - Telfort  Wanneer denk je dat de iPhone Pro modellen in de Telfort verlengshop worden geïntroduceerd ?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door n.steenstra 9 november 2019, 21:13

Telfort en KPN verkopen uit dezelfde voorraad !

Bij KPN is alles wat op voorraad is te koop.

Bij Telfort slechts een selectie en ook vaak nog voor een hogere prijs?

Lang leven Telfort ;-)

Bekijk reactie

13 reacties

Had gereageerd op @Jasper - Telfort in het Topic https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/iphone-11-niet-op-voorraad-wanneer-leverbaar-84346 waar hij vorige maand zei dat er over een maand iPhone Pro modellen geleverd zouden worden.

Dat zou dus nu moeten zijn!?

Waarom van mijn reactie op het bericht van Jasper een eigen Topic is gestart weet ik niet.

Voor alle duidelijkheid ik ben dus niet de Topicstarter!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@n.steenstra, Jasper heeft hier een topic van gemaakt heeft omdat het een specifieke vraag is aan ons. De iPhone pro modellen zijn dus helemaal niet in de verlengshop zichtbaar? De gewone modellen wel? Ik heb hier zo geen inzicht in namelijk. Het kan ook maar zo zijn dat de pro modellen alleen voor zakelijk beschikbaar komen, durf ik zo niet met zekerheid te zeggen. 

Wel heb ik inzicht in de voorraad van de toestellen. De meeste pro modellen komen vanaf 8 november weer beschikbaar bij ons. 

@Bart - Telfort pro modellen zijn niet te koop in de Telfort verlengshop.

Ook zijn de versies met meer opslagruimte niet beschikbaar.

Alleen het instapmodelletje van de iPhone 11 kan besteld worden maar is meestal niet direct leverbaar.

Wel zijn er genoeg tweedehands en oude modellen van de iPhones te koop!

Niet alle toestellen uit de KPN voorraad/aanbod zijn ook beschikbaar voor Telfort klanten.

Reputatie 8
Badge +11

Het zijn prijzige toestellen inderdaad. Ik verwacht dat het een bewuste keuze is dat deze toestellen niet bij ons te koop zijn. In voorgaande jaren was het ook niet altijd mogelijk. Ik denk dat de toestellen alleen beschikbaar zijn voor de zakelijke markt. Verder zijn de iPhones 11 inderdaad zeer gewild en omdat ze nieuw zijn is het soms even wachten op nieuwe voorraad.

@Bart - Telfort  Mij heb je niet horen zeggen dat de nieuwe modellen prijzige toestellen zijn?

Nu verkopen jullie de oude modellen XS en XS Max voor minder dan honderd euro goedkoper als de nieuwprijs van de nieuwste modellen 11 pro en 11 pro Max, dat is wel prijzig!

Maar wel al beter dan de prijzen die jullie tot vorige week hanteerde voor de oude modellen XS en XS Max want die lagen zelfs hoger dan de nieuwprijs van de nieuwste modellen (1.176€ voor de XS Max terwijl de nieuwste 11 pro Max slechts 1.152€ is!)

Misschien wilde jullie eerst nog van de oude voorraad afkomen voor de maximale prijs voordat de nieuwe modellen welke goedkoper zijn in de shop komen?

Nu zijn de prijzen van de oude modellen aangepast dus ik dacht , mede doordat @Jasper - Telfort vorige maand zei dat de nieuwe 11 pro en de pro Max op voorraad zouden zijn, de verkoop in de Telfort shop van deze nieuwe modellen nu ook zou starten!

Reputatie 8
Badge +11

Nee klopt, dat heb je niet gezegd. Dat zei ik. Maar we hebben nooit de topmodellen aangeboden, alleen zakelijk vandaar dat ze niet in de verlengshop staan. Ze zijn nu wel weer op voorraad, maar zoals gezegd alleen voor de zakelijke klant. Als je toch graag een Pro wil kun je er voor kiezen om bij een derde partij, bijvoorbeeld mobiel.nl of gsmweb of dergelijke te verlengen. Of je kan de overstap naar KPN maken. 

@Bart - Telfort  De topmodellen staan wel allemaal in de Telfort verlengshop hoor!

iPhone XS Max, Note + noem het maar op!

Alleen de nieuwste iPhone 11 pro niet.

Je hebt hier zoals je schrijft inderdaad geen inzicht in.

Reputatie 8
Badge +11

Ja dat klopt, alleen dat zijn geen toestellen van dit jaar. Maar toestellen die eerder uitgekomen zijn. Deze waren ook niet meteen bij uitkomst beschikbaar. 

@Bart - Telfort  De Samsung Galaxy Note 10+ staat al heel lang in de verlengshop en is toch echt pas vanaf afgelopen augustus uitgekomen?

Of heb je het nu over de nieuwe iPhone modellen?

Whatever :-)

Telfort moet zelf weten wanneer en of en voor hoeveel ze een bepaald toestel te koop aanbieden.

Bij KPN is er alleen een helder en te volgen beleid op dit vlak terwijl er bij Telfort geen touw aan vast te knopen is!

Jammer dat de Telfortshop niet gelijk is aan de KPNshop.

Reputatie 8
Badge +11

Die shops zijn bij mijn weten ook nooit gelijk geweest, vandaar. We kunnen ook niet alles aanbieden en de echte High end toestellen hebben we nooit meteen als eerste aangeboden. Hier wil ik het nu ook bij laten, dit is hoe de situatie is. 

Telfort en KPN verkopen uit dezelfde voorraad !

Bij KPN is alles wat op voorraad is te koop.

Bij Telfort slechts een selectie en ook vaak nog voor een hogere prijs?

Lang leven Telfort ;-)

Reageer