Heb ik s'maandags gebeld naar Telfort om te kijken wat er mogelijk was voor verlenging met een nieuw toestel.
Goed geholpen door de mevrouw van Telfort die aangaf dat per 4 maart konden verlengen.
Heb dit nog dubbel gevraagd voor bevestiging omdat in het contract 9 maart staat.
Was geen probleem alleen pas 4 maart bestellen.
Dus ik mijn dochter blij gemaakt. Ze heeft hem hard nodig oa voor school/huiswerk ed.
Dus gister 4 maart gebeld is het in 1x niet mogelijk maar wel 9 maart ??
Nee ik heb de naam van de mevrouw niet genoteerd Stom van me en natuurlijk geen notitie in het systeem van Telfort.
Ik ben met TV/internet en mobiel klant bel nooit voor iets kan er toch wel iets van een regeling voor zijn.
Zit nu met een boze dochter thuis.
Titel aangepast om beter vindbaar te maken
Beste antwoord door Wieger DB
Hoi c.mommers, ik heb het nagekeken. De verlengdatum van 9 maart ligt zes maanden voor het einde van het abonnement. Hiermee rekken wij de termijn van het verlengen al voor je op. Ik kan hier jammer genoeg geen extra speling meer in realiseren. Kan me voorstellen dat het geen pretje is voor je dochter, maar ik kan dit echt niet vervroegen. 
Bekijk reactie
