beantwoord

Wanneer kan ik mijn mobiele abonnement verlengen?

• 6 maart 2018
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Overlijd vorig weekend het toestel van mijn dochter.
Heb ik s'maandags gebeld naar Telfort om te kijken wat er mogelijk was voor verlenging met een nieuw toestel.
Goed geholpen door de mevrouw van Telfort die aangaf dat per 4 maart konden verlengen.
Heb dit nog dubbel gevraagd voor bevestiging omdat in het contract 9 maart staat.
Was geen probleem alleen pas 4 maart bestellen.
Dus ik mijn dochter blij gemaakt. Ze heeft hem hard nodig oa voor school/huiswerk ed.
Dus gister 4 maart gebeld is het in 1x niet mogelijk maar wel 9 maart ??
Nee ik heb de naam van de mevrouw niet genoteerd Stom van me en natuurlijk geen notitie in het systeem van Telfort.
Ik ben met TV/internet en mobiel klant bel nooit voor iets kan er toch wel iets van een regeling voor zijn.
Zit nu met een boze dochter thuis.

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 7 maart 2018, 17:16

Hoi c.mommers, ik heb het nagekeken. De verlengdatum van 9 maart ligt zes maanden voor het einde van het abonnement. Hiermee rekken wij de termijn van het verlengen al voor je op. Ik kan hier jammer genoeg geen extra speling meer in realiseren. Kan me voorstellen dat het geen pretje is voor je dochter, maar ik kan dit echt niet vervroegen. 😞
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Als je toestel kapot is kun je ook gewoon een los toestel kopen, al dan niet bij Telfort. Je hoeft dan enkel de simkaart om te zetten naar je nieuwe toestel. Via de site van Telfort kun je genoeg informatie krijgen en eventueel een bestelling doen. Heb je de telefoon direct nodig is het snelste deze in de winkel te kopen en anders via internet, waar je het toestel meestal de volgende dag al in huis hebt. Doe je het via het abonnement bij Telfort, zit er meer tijd tussen de aanvraag en het krijgen van het toestel.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi c.mommers, welkom op het forum. Wat balen zeg! Gaat het toestel van je dochter kapot, denk je het snel te regelen met een verlenging, en moet je dochter nog wat langer wachten. Voor kinderen is een telefoon tegenwoordig bijna een eerste levensbehoefte. De stelregel is inderdaad dat je vier maanden van tevoren kan verlengen. Kan je het 06-nummer aan je forumprofiel toevoegen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

@Franskia bedankt voor de tip. 🙂 Al is het zo kort voor de verlenging misschien niet de moeite, denk ik.
Hoi Wieger, telefoon nummer van mijn dochter is toegevoegd in mijn profiel.
bedankt voor je berichtje.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi c.mommers, ik heb het nagekeken. De verlengdatum van 9 maart ligt zes maanden voor het einde van het abonnement. Hiermee rekken wij de termijn van het verlengen al voor je op. Ik kan hier jammer genoeg geen extra speling meer in realiseren. Kan me voorstellen dat het geen pretje is voor je dochter, maar ik kan dit echt niet vervroegen. 😞

Reageer