beantwoord

Wanneer kan ik een nieuw toestel bij mijn abbonement uitzoeken?

  • 9 november 2017
  • 1 reactie
  • 1516 keer bekeken

Dag Telfort,

Ik ben al een aantal jaren een trouwe klant van jullie. Voorheen ging ik altijd naar The Phonehouse voor al mijn vragen over mijn mobiele telefoon. Helaas zijn inmiddels alle filialen van The Phonehouse gesloten in Rotterdam.

Nu weet ik dat ik voorheen altijd na 1.5 jaar van mijn 2 jarig abonnement, al een nieuw toestel kon uitzoeken om dan ook direct weer een nieuw 2 jarig contract aan te gaan. Nu begint mijn huidige telefoon het langzaam te begeven, en vroeg ik me af of ik al een nieuw toestel kan uitzoeken en een nieuw abonnement kan afsluiten.

Zo ja, hoe doe ik dit in hemelsnaam? Ik kom er niet uit!

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Galdor68 9 november 2017, 11:30

Via mijntelfort mobiel kan je zien tot wanneer je huidig abonnement loopt,en vanaf wanneer je kan verlengen over het algemeen krijg je zodra je kan verlengen een tekst bericht. De verlengperiode was voorheen 6 maanden en zover ik het weet is deze periode verkort naar 4 maanden.

https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/
Bekijk reactie

1 reactie

Via mijntelfort mobiel kan je zien tot wanneer je huidig abonnement loopt,en vanaf wanneer je kan verlengen over het algemeen krijg je zodra je kan verlengen een tekst bericht. De verlengperiode was voorheen 6 maanden en zover ik het weet is deze periode verkort naar 4 maanden.

https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/

Reageer